کد خبر: ۳۹۶۱۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
كارگردان و تهيه كننده مجموعه پويانمايي «رؤساي كوچك» از پايان توليد فصل اول با موضوع برابري نژادي و ايستادگي در برابر ظلم اين مجموعه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا حسايي گفت: فصل اول مجموعه پويانمايي «رؤساي كوچك» در 13 قسمت 3 دقيقه‌اي و براي گروه سني خردسال ظرف مدت يك ماه و نيم به توليد رسيده است و در هفته آينده آماده پخش در شبكه كودك و نوجوان صدا و سيما خواهد بود.

وي افزود: مجموعه پويانمايي «رؤساي كوچك» با تكنيك تلفيقي از دو تكنيك كات اوت و تكنيك دوبعدي توليد شده، تا ضمن تامين عنصر جذابيت بصري براي كودكان، از لحاظ تكنيكي نيز برتري و نوآوري فني را در برگيرد.

كارگردان «رؤساي كوچك» اظهار داشت: فيلم نامه اين مجموعه پويانمايي حول محور مهدكودكي است كه خردسالاني از نژادهاي مختلف در آن حضور دارند و هريك نمادي از رؤساي يكي از كشور هاي جهان هستند و به اين ترتيب در اين مجموعه كودكان با مفاهيمي همچون برابري نژادي، ضرورت ايستادگي در برابر ظلم و زورگويي و ... آشنا مي‌شوند كه انتقال چنين مفاهيمي در رده سني خردسال علاوه بر دشواري زياد، يك ويژگي كم نظير محسوب مي‌گردد.

تدوين فيلم نامه مجموعه «رؤساي كوچك» به قلم محمدرضا حسايي و مريم سادات مكي نژاد از فروردين ماه آغاز شده و از اواسط مرداد ماه نيز در استوديو انيميشن سازي سنجاقك فيلم، توسط تيمي از پويا نگارگران جوان ايراني وارد مرحله توليد شد.

فيلم نامه فصل دوم مجموعه «رؤساي كوچك» آماده توليد است و به زودي فرآيند توليد آن آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها