کد خبر: ۳۹۵۹۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا در يك اظهارنظر در خصوص رقيب دموكراتش، هيلاري كلينتون را به عدم وفاداري در رابطه زناشويي با شوهرش متهم كرده است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دونالد ترامپ در جريان يك سخنراني در ايالت پنسيلوانيا، نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري 2016 آمريكا را به عدم وفاداري به شوهرش متهم كرد.

نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا كه اخيرا تهديد كرده، «خيانت‌هاي جنسي» بيل كلينتون و اقدامات هيلاري كلينتون در اين باره را پيش خواهد كشيد، در اين خصوص يك اظهارنظر جنجالي نيز كرده است.

به گزارش پوليتيكو، دونالد ترامپ در سخنراني در جمع حاميانش در شهر مانهيم ايالت پنسيلوانيا كه روز شنبه انجام شد، رقيب و نامزد دموكراتش را به عدم وفاداري به شوهرش متهم كرده است.

او گفت: «تنها وفاداري هيلاير كلينتون، وفاداري به كمك‌كنندگان مالي و وفاداري به خودش است. اگر شما بخواهيد حقيقت را بدانيد، من فكر نمي‌كنم او حتي به بيل(كلينتون) هم وفادار باشد».

ترامپ كه پيشتر بيل كلينتون را «بزرگترين سوءاستفاده‌كننده از زنان در تاريخ سياست» خوانده بود، در سخنراني شهر مانهيم، بار ديگر موضوع روابط خارج از زناشويي بيل كلينتون را پيش كشيد.

نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا ضمن اتهام زدن به كلينتون درباره عدم وفاداري به شوهرش، خطاب به حاميانش افزود: «دوستان! واقعا او(هيلاري كلينتون) چرا بايد وفادار باشد. او چرا بايد وفادار باشد».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها