کد خبر: ۳۹۵۹۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
مسئول سياسي سازمان سازمان سيج دانشجويي با انتقاد از رفتار دولت در برخورد با حقوق بگيران نجومي گفت: زمان آن رسيده است كه قوه قضائيه به صورت انقلابي به اين مساله ورود و بدون هيچ اغماضي با اين افراد برخورد كند.

به گزارش پایگاه 598، سجاد ريحاني مسئول سياسي سازمان بسيج دانشجويي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اعلام ديوان محاسبات مبني بر وجود 400 مدير با حقوق نجومي در دولت تصريح كرد: رفتار دولت در حمايت از حقوق بگيران نجومي ناگوارتر از اصل دريافت اين حقوق‌هاست.

وي ادامه داد: يكي از مهمترين مطالبات مردمي پاسخگويي كارگزاران دولت در پرداخت فيش‌هاي نجومي است كه متاسفانه در زمان آشكار شدن اين ارقام رئيس جمهور تنها به ايراد چند سخنراني براي آرام كردن جامعه بسنده كرد.

مسئول سياسي سازمان بسيج دانشجويي ضمن اشاره به صحبت‌هاي اخير آقاي بانك و جهانگيري در حمايت از حقوق بگيران خاطر نشان كرد: معاون اول رئيس جمهور اصلا نمي‌خواهد بپذيرد حقوق نجومي يك خيانت به كشور است و بايد با آن مقابله كرد و حتي آقاي نوبخت برخي از اين حقوق بگيران را ذخيره نظام مي‌نامد.

ريحاني با اشاره به عدم وجود صداقت در دولت براي برخورد با حقوق بگيران نجومي اظهار داشت: زمان آن رسيده است كه قوه قضائيه به صورت انقلابي به اين مساله ورود و بدون هيچ اغماضي با اين افراد برخورد كند.

وي در خاتمه گفت: از آقاي جهانگيري دعوت مي‌‌كنيم در صورتي كه حقوق‌هاي نجومي را حق مديران مي‌داند در جمعي از بسيج دانشجويي حضور يابد تا به سوالات دانشجويان پاسخ دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها