کد خبر: ۳۹۵۴۴
زمان انتشار: ۰۱:۵۵     ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
از آن جا که پیگیری خبرنگار 598 با تمام تفحصی که در این موضوع به عمل آورد (از مسولین استانی و انتظامی گرفته تا پرسش از دیگر خبرنگاران قم) حتی یک مورد توزیع چنین شب نامه ای گزارش نشده است ، یک سوال بسیار مهم پیش رویمان قرار می گیرد. هدف تیم رسانه ای این جریان سیاسی خاص و نزدیک به جناب آقای دکتر لاریجانی چه می تواند باشد؟
چند روزی است رسانه های نزدیک به یک جریان خاص سیاسی ، به طرح مصاحبه  و یک سوال جهت دار  می نمایند و نظر افراد گوناگون را در مورد توزیع شب نامه علیه دکتر لاریجانی جویا می شوند

از جمله می توان مصاحبه خبرنگار ایلنا با آقای کنعانی مقدم  و انتخاب تیتری با عنوان توزیع شب‌نامه انتخاباتی علیه علی لاریجانی در قم و پوشش این خبر در دیگر رسانه های از جمله : تابناک ، جهان نیوز ، مشرق ، روزنامه همشهری و  ...  (البته برخی از این رسانه ها پس از تکذیب اصلاح نموداند)  اشاره نمود.

از آنجا که تکذیبه ی این خبر در این پایگاه  منتشر گردید اما همچنان مورد بی توجه ی بعضی از این رسانه قرار گرفت است

این در حالی است که روز گذشته (پنج شنبه) نیز با طرح این سوال پرابهام از جناب آقای دکتر لاریجانی  سعی در اثبات موضوعی نمودند که هچگونه سندی در این باره ارائه نشده است، با انتخاب تیتر های چون :

خبرگزاری مهر: واکنش لاریجانی به پخش شب‌نامه علیه وی
متن خبر : دکتر علی لاریجانی عصر پنج شنبه در مجمع طلاب استان فارس در قم ضمن اشاره به شب‌نامه‌هایی که علیه وی در روزهای اخیر در قم پخش شده اشاره کرد و ابراز داشت: بنده نه در شهرک قدس و نه در پردیسان هیچ ساخت و سازی ندارم و اینجا باید عنوان کنم که بنده در قم به جز همان خانه پدری یک وجب زمین هم ندارم. همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به عده ای که عنوان می کنند که ایشان بعد از فتنه سکوت کرده و حرفی نزده، افزود: بنده جزو کسانی بودم که بیشترین موضع گیری در این زمینه را انجام دادم اما ادبیات من مرگ بر فلانی نیست و بنای من بر حفظ آرامش کشور است.
خبر آنلاین : واکنش لاریجانی به پخش شب‌نامه علیه وی: به جز خانه پدری، در قم هیچ زمینی ندارم
سعی در القای این امر مخدوش به مخاطبین دارند.

از آن جا که پیگیری خبرنگار 598 با تمام تفحصی که در این موضوع به عمل آورد (از مسولین استانی و انتظامی گرفته تا پرسش از دیگر خبرنگاران قم) حتی یک مورد توزیع چنین شب نامه ای گزارش نشده است ، یک سوال بسیار مهم پیش رویمان قرار می گیرد. هدف تیم رسانه ای این جریان سیاسی خاص و نزدیک به جناب آقای دکتر لاریجانی  چه می تواند باشد؟

این در حالی است که در چند سال اخیر با وجود انتقادهای که در مسیر نمایندگی ایشان در حوزه انتخابیه قم وجود دارد تاکنون هیچ شب نامه ای بر علیه ایشان در قم توزیع نگردیده ، طرح چنین موضوعی در اثنای انتخابات مجلس نهم ، چه اهدافی را دنبال می نمایند؟
به زعم ما این گمانه ها محتمل است :

این رسانه ها در نظر دارند با پرداختن به یک موضوع بدون سند ، سعی در سیاه نمایی و تخریب منتقدین دکتر علی لاریجانی بنمایند و با ارائه تصویری غلط از منتقدین آن ها را افرادی قانون گریز و افراطی نشان داده و حرف و انتقاد اصولی و منطقی آن ها را بایکوت  یا ذبح نمایند تا در پس این نمایش ساختگی به مظلوم نمایی به نفع نماینده قم و رئیس مجلس هشتم بپردازند . اتهامی که می تواند فلش آن به سوی رقبای انتخاباتی ایشان باشد.

لازم به ذکر است تنها تراکتی که در مورد جناب دکتر لاریجانی در قم توزیع گردیده مربوط می شود به 22 بهمن سال 89 که در آن از موضع گیری های جناب دکتر علی لاریجانی در ایام فتنه که بعد از 9 دی اتخاذ شده بود منتشر گردید که در همان سال به صورت گسترده در میان راهپیمایان 22 بهمن منتشر گردید. سخنان منتشر یافته از ایشان در این تراکت تبلیغاتی، تماماً در تریبون های غیر رسمی و مجامع کوچک با گذشت زمانی بیش از شش ماه از  انتخابات دهم ریاست جمهوری ایراد گردیده بود و شامل جملات کوتاهی در خصوص فتنه سال 88 در نقاطی چون گناباد، فریمان، نیشابور و ارومیه از سوی ایشان بیان گردیده بود.

تصویر ذیل تنها تراکت توزیع شده در قم در مورد دکتر لاریجانی می باشد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
باز هم باتوکل بخدالاریجانی رئیس مجلس است نه حداد
پاسخ
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
امیدوارم دیگه لاریجانی رئیس نشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها