کد خبر: ۳۹۵۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۲۱ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، عصر امروز (جمعه) و دقایقی پیش در جریان لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفته اند.

این دیدار در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر آغاز شد و هواداران تیم استقلال با در دست داشتن پرچم های آبی رنگ هنوز در حال حضور در ورزشگاه هستند.

در این بین حدود 500 تماشاگر طرفدار تیم ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشته كه در جایگاه پرسپولیسی ها مستقر شده اند اما صدای آنها در حضور هزاران تماشاگر آبی پوش چندان شنیده نمی شود.

قبل از آغاز این دیدار 'منصور پورحیدری' سرپرست و 'پرویز مظلومی' سرمربی تیم استقلال تهران به سوی نیمكت تیم ذوب آهن اصفهان رفته و با كادر فنی تیم میهمان به گفت و گو پرداخته و عكس یادگاری گرفتند.

هواداران استقلال پیش از آغاز این دیدار برای دقایقی علیه بازیكنان و كادر فنی تیم پرسپولیس تهران شعارهای مختلفی سر دادند.

'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه سیموئز و گاسپار دستیاران خود از جایگاه ویژه، این دیدار را تماشا می كنند.

جواد زرینچه، رضا حسن زاده، علی نظری جویباری، علی امیری و امیدوار رضایی از مسوولان باشگاه استقلال، این دیدار را از نزدیك زیر نظر گرفته اند.

آغاز بارش باران باعث شد تا تماشاگران برای تماشای این دیدار با مشكلاتی مواجه شوند و برخی از آنها به راهروهای ورزشگاه آزادی بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
بیش از سی هزا نه 40هزار!!اونموباهزار خواهش والتماس!!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
ناشناس روده نزن . از همین جا شوت میزنم بره تو گلت ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها