کد خبر: ۳۹۳۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، مهدی مزگی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست سیاسی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان درمیان اظهار داشت: پیشرفت‌های ایران در 33 سال اخیر نه تنها باعث شده خواب نظام سلطه از تسلط مجدد بر ذخایر ارضی این کشور الهی تعبیر نشود بلکه ملت‌های آزاده را به قیام علیه آمریکا و همپیمانانش وا داشته است.

وی از 22 بهمن به عنوان روز تجدید میثاق با امام، شهدا و ولایت یاد کرد و ابراز داشت: وحشت آمریکا و جبهه کفر از مشارکت مردم در انتخابات و دلگرم شدن قیام‌های مردمی در جهان به آینده نهضت، باعث تشدید تحریم‌ها و تهدیدها علیه ایران شده است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی حضور در انتخابات را رسالت ملی و وظیفه‌ای شرعی دانست و ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش به خوبی دریافته‌اند که قیام‌های مردمی جهان ریشه در انقلاب ملت ایران دارد از این رو به دنبال آن هستند تا با تصویب تحریم‌های جدید و استفاده از اهرم فشار ملت ایران را از آینده نظام و حضور در انتخابات دلسرد کرده بدین‌وسیله زمینه شکست قیام‌ها را فراهم آورند.

مزگی‌نژاد بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: مردم مسلمان و ولایی ایران در سایه وحدت و همدلی به این شوکت و جلال در جهان دست یافته‌اند و بر سر احقاق حقوق خود به هیچ عنوان معامله نمی‌کنند.

وی حضور در انتخابات را پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان نظام و عناصر فتنه برشمرد و یادآور شد: مردم با حساسیت فراوان در انتخابات مجلس نهم به دنبال افراد اصلح، پایبند به ولایت و دلسوز انقلاب هستند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی از وحدت مسلمانان به عنوان زنگ خطر استکبار یاد کرد و یادآور شد: جبهه استکبار همیشه از وحدت میان مسلمانان وحشت داشته و با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن ملت‌ها را از یکدیگر دور کرده و به تخریب چهره اسلام در نظر جهانیان پرداخته است.

مزگی‌نژاد رزمایش ولایت را نشانه قدرت و عظمت توان دفاعی فرزندان قهرمان ایران برشمرد و تأکید کرد: افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران و کابوس مستکبران را در ناتوانی مقابله با این ملت خداجو به واقعیت تبدیل کرد.

وی از دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی به عنوان پل ارتباطی بین خانواده، مدرسه و مسئولان یاد کرد و ادامه داد: رسالت دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در این شرایط حساس اطلاع‌رسانی، دشمن شناسی و آگاهی بخشی در راستای فعالیت منافقان، بدخواهان و توطئه‌های دشمن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها