کد خبر: ۳۹۳۵۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
در دربي عصر جمعه، دو تيم استقلال و پرسپوليس شرايط كاملا متفاوتي نسبت به سال‌هاي اخير دارند و برخلاف قرمزها كه فصل را بسيار خوب شروع كرده‌اند، شاگردان منصوريان هنوز رنگ پيروزي را نديده‌اند و در پايين جدول اميدوارند تا اين مسابقه شروع درخشش آنها در اين فصل باشد.

به گزارش پایگاه 598، نسيم نوشت: دربي 83 پايتخت ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و با توجه به شرايط دو تيم در جدول، هر دو تيم به 3 امتياز اين مسابقه نياز دارند. البته منصوريان و شاگردانش در اين مسابقه شايد بيشتر به برد نياز داشته باشند تا بتوانند به وضعيت نابسامان خود در جدول سر و ساماني داده و از بحران خارج شوند.

پرسپوليس برانكو اين فصل برخلاف سال گذشته شروع خوبي داشته و توانسته با 3 برد و 2 تساوي، صدرنشين ليگ شده و حالا براي حفظ روند شكست ناپذيري خود به مصاف رقيب سنتي مي‌رود. شايد تنها نگراني برانكو براي اين ديدار مصدوميت وحيد اميري، ستاره ملي‌پوش قرمزهاست كه پس از آسيب ديدگي در ديدار برابر چين، هنوز شرايط مساعدي ندارد و احتمال مي‌رود در اين مسابقه هم همانند ديدار با تراكتورسازي غايب باشد. برانكو كه از زمان حضورش در پرسپوليس 2 برد و يك تساوي در دربي كسب كرده براي ادامه روند شكست ناپذيري‌اش در اين اين ديدار حساس كار سختي پيش رو دارد. او و تيمش فصل پيش با شكست برابر نفت تهران كه در آن زمان منصوريان را روي نيمكت خود داشت قهرماني را به راحتي از دست داد. حالا قرمزها انگيزه زيادي براي انتقام از سرمربي حريف و تداوم صدرنشيني خود دارند.

در سوي مقابل هم منصوريان نشان داده كه راه مقابله با پرسپوليس را بلد است و البته در همان ابتداي حضورش در استقلال به هواداران قول پيروزي در دربي و جبران شكست 4 بر 2 بازي قبل را داده بود. حالا زمان عمل به اين وعده فرا رسيده است. هواداران كه در 5 بازي گذشته رنگ پيروزي را نديده‌اند اميد زيادي دارند تا در اين مسابقه حساس نخستين برد فصل را كسب كنند. منصوريان به خوبي مي‌داند كه شكست در اين مسابقه مي‌تواند به قيمت بركناري‌اش تمام شود و به همين دليل با تمام توان براي جلب رضايت سكوها و تلاش براي بقا، تيمش را راهي ميدان مي‌كند. بزرگترين نگراني آبي‌ها خط دفاعي اين تيم است كه در 5 بازي قبلي 6 گل دريافت كرده و آمار ضعيفي در اين زمينه دارد. اضافه شدن پادوواني مي‌تواند يكي از راهكارهاي سرمربي آبي‌ها براي حل اين مشكل باشد اما ناآمادگي اين مدافع برزيلي شايد ورق را به سود قرمزها برگرداند. در سوي مقابل پرسپوليس گه فصل پيش لطمه زيادي از جانب مدافعان و دروازه‌بانان تيمش خورده بود با تقويت اين نقاط حالا صاحب يكي از بهترين خطوط دفاعي ليگ است و در 5 بازي گذشته تنها يك بار دروازه‌را باز شده ديده است.

حالا بايد ديد آيا برانكو مي‌تواند سومين پيروزي خود در دربي‌ها را كسب كند يا منصوريان روند شكست ناپذيري قرمزها را پايان بخشيده و پس از 5 سال برد آبي‌ها را در اين مسابقه حساس رقم مي‌زند. هواداران اميدوارند اين مسابقه باز با يك تساوي كسب‌كننده همراه نباشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها