کد خبر: ۳۹۳۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی کوریا هرالد، گر چه تحریمهای جدید آمریکا و اروپا موجب متوقف شدن همکاری های بانکی و مالی بانکهای کره ای با بانک تجارت سومین بانک بزرگ ایران شده است ولی این مساله صادرات کره به ایران را محدود نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش دو بانک دولتی ووری بانک و بانک صنایع کره پس از اعمال تحریمهای جدید آمریکا همکاری های خود را با بانک تجارت قطع کردند .

جون گوانگ ووک رییس بخش ارزی ووری بانک در این باره تاکید کرد تحریمهای گسترده آمریکا و اروپا بر ضد ایران موجب کاهش صادرات کره به ایران نخواهد شد و ما هنوز می توانیم مبادلات ارزی و مالی خود را با بانک مرکزی ایران بر مبنای وون انجام دهیم .

بر این اساس وی تصریح کرد ما مبادلات ارزی را با بانک تجارت ایران متوقف کرده ایم ولی این مساله به هیچ وجه به ضرر صادرات ما به ایران نبوده است اکثر صادر کنندگان کره ای دریافتهای ارزی خود را با بانک مرکزی ایران انجام می دهند.

پارک کی یانگ کارشناس ارشد اقتصادی کره تاکید کرد تحریمهای غرب فشارهایی را بر سیستم تجاری و مالی کره وارد کرده است ولی نتوانسته مبادلات تجاری و صادرات کره به ایران را متوقف کند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها