کد خبر: ۳۹۳۳۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، در یکی از نشست‌های خبری ابتدای فصل، علیرضا منصوریان در توجیه نتایج ضعیف استقلال گفت: «من پارسال هم با نفت تهران لیگ را همینطوری شروع کردم، اما در ادامه گلیم تیم را از آب بیرون کشیدیم.» با این وجود شاید حتی خود منصوریان هم نمی‌توانست حدس بزند استقلال تا پایان هفته پنجم، دقیقا همان نتایجی را بگیرد که سال گذشته نفت تهران در پنج بازی نخستش گرفته بود!

با هم مو نمی‌زنند

نتایج امسال و پارسال منصوریان در 5هفته اول، با هم مو نمی‌زند. نفت تهران پارسال از 5بازی نخستش، سه تساوی و دو شکست داشت، پنج گل زده بود و هفت گل هم خورده بود، در نتیجه با تنها سه امتیاز و تفاضل گل منفی2 در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار داشت. استقلال امسال هم دقیقا همان وضع را دارد؛ سه تساوی، دو باخت، 5گل زده، 7گل خورده و تفاضل گل منفی2! تنها تفاوت دو تیم در آن است که نفت پارسال در همین مقطع، یک پله پایین‌تر بود و فقط فولاد خوزستان را پایین‌تر از خودش می‌دید، اما استقلال امسال علاوه بر فولاد، گسترش فولاد را هم در پله‌های پایین‌تر می‌بیند! جالب است که فصل گذشته یکی از دو شکست نفت منصوریان تا این مقطع، برابر استقلال مظلومی رقم خورده بود.

باید داربی را ببرد

اگر قرار باشد همه چیز برای منصوریان دقیقا عین پارسال پیش برود، تیم او باید داربی تهران را ببرد، چرا که سال گذشته هم نخستین پیروزی نفت تهران در هفته ششم به دست آمد. در آن زمان شاگردان علیمنصور با یک گل از سد استقلال اهواز گذشتند و وارد مسیر موفقیت شدند. جالب اینکه تک گل نجاتبخش منصوریان را در آن بازی، وحید امیری به ثمر رساند؛ بازیکنی که سرمربی کنونی استقلال خیلی دلش می‌خواهد به بازی جمعه نرسد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها