کد خبر: ۳۹۳۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
روسيه به زودي در معرض فشارهاي شديدي قرار خواهد گرفت و بنابراین تکیه بر مواضع روسيه و چين کار درستی نمی تواند باشد در واقع بحران سوريه فقط از طريق تحقق اصلاحات ريشه اي حل شدنی است
"صراط" - يكي از مخالفان نظام حاکم برسوریه با تاكيد بر ضرورت حل بحران این کشور در داخل ، خواستار اجراي  هر چه سریعتر اصلاحات ریشه ای شد و گفت براي بستن باب دخالت هاي بيگانگان این اقدام باید در اسرع وقت صورت بپذیرد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط عدنان عبدالله از رهبران حزب اجتماعي دموكرات سوريه در گفت و گو با العالم اظهار داشت : دخالت بيگانگان ، هيچ زمينه اي براي موفقيت در سوريه نخواهد داشت.

وي با پيش بيني اعمال فشارهاي اقتصادي و ديپلماتيك ضد سوري ، از بشار اسد خواست هر چه سريع تر اصلاحات ريشه اي را در دستور كار خود قرار دهد.

وی درباره ی دو کشور روسیه و چین نیز افزود روسيه به زودي در معرض فشارهاي شديدي قرار خواهد گرفت و بنابراین تکیه بر مواضع روسيه و چين کار درستی نمی تواند باشد در واقع بحران سوريه فقط از طريق تحقق اصلاحات ريشه اي حل شدنی است.

عبدالله مخالفان نظام از هر طيفي را به آغاز گفت و گو فراخواند و از آن ها خواست براي سازندگي كشور و انتقال به مرحله تدريجي دستيابي به سوريه اي مبتني بر احترام به حقوق شهروندي و گردش قدرت و نظام چند حزبي دست به دست هم دهند.

عبدالله ضمن تشبیه کشورهای عربی دشمن سوریه به کشورهای قرون وسطایی گفت : آنان فاقد قانون اساسي و قوانين مدني هستند و حتي ساده ترين اصول حقوق بشر را نيز رعايت نمي كنند و در ادامه افزود اين كشورها براي جبران ناكامي خود اقدام به قاچاق سلاح يا حمايت از گروه هاي مسلح كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها