کد خبر: ۳۹۳۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار مهر، رسیدگی به این پرونده از چهارم آبان سال 89 همزمان با ناپدید شدن زن جوانی در دستور کار تیم جنایی شهرستان تربت حیدریه قرار گرفت. تحقیقات برای یافتن زهرا آغاز شد اما هیچ ردی از او بدست نیامد. شوهر 40 ساله او نیز در جریان تحقیقات مدعی شد همسرش قصد داشته به مسافرت برود اما او از محل آن خبری ندارد.

در حالی که بررسی ها به بن بست رسیده بود یک ماه پس از ناپدید شدن زهرا نیم تنه سوخته زنی در حاشیه شهر کشف شد.کارآگاهان پس از بررسی نیم تنه و تمرکز بر روی پرونده زنان فقدانی دریافتند جسد متعلق به زهرا است.

با افشای موضوع قتل زن جوان روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد.ماموران با دستور قاضی جنایی همسر زهرا را دستگیر کردند که او دربازجویی ها منکر قتل همسرش شد. اما کشف بخشی از پرده خانه در کنار جسد و تناقض گویی های متهم در بازجویی باعث شد ماموران مطمئن شوند او همسرش را کشته است.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی فرستاده شد. در جلسه محاکمه که در شعبه پنجم دادگاه کیفری برگزار شد اولیای دم زهرا با حضور در جایگاه خواستار قصاص دامادشان شدند.

در ادامه متهم با حضور در جایگاه در دفاع از خود گفت: صبح روز حادثه با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم. شب که به خانه آمدم فردی او را با روسری خفه کرده بود. خیلی ترسیده بودم. می دانستم همه فکر می کنند من او را کشته ام. به همین خاطر جسد همسرم را مثله کرده و در حاشیه شهر رها کردیم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رییس دادگاه و چهار قاضی مستشار وارد شور شده و مرد جنایتکار را به اتهام قتل و جنایت بر میت به اعدام و دیه محکوم کردند.

در صورت اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده خواهد شد.
 
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها