کد خبر: ۳۹۳۰۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
نامزد دموكرات‌ها در انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا روز شنبه به دليل اظهارتش عليه حاميان رقيب جمهوري‌خواهش مجبور به عذرخواهي شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «هيلاري كلينتون» نامزد دموكرات‌ها در انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا روز شنبه (امروز) از اظهارتش در مورد حاميان «دونالد ترامپ» نامزد جمهوري‌خواهان، ابراز تأسف كرد.

وزير خارجه سابق آمريكا ديروز در يك تجمع انتخاباتي گفت نيمي از حاميان ترامپ «آدم‌هايي رقت‌انگيز» هستند. او گفت اين افراد نژادپرست، جنسيت‌زده و بيگانه‌ستيزند.

به نوشته سايت شبكه سي‌ان‌ان، وي گفت نيم ديگر حاميان ترامپ هم كساني هستند كه به دليل فشار مالي، به دنبال اين هستند كه شرايط به هر نحوي تغيير كند.

اظهارات كلينتون با واكنش منفي رسانه‌ها و كارشناسان مواجه شد و او را مجبور كرد كه امروز بابت اين اظهارات عذرخواهي كند.

ترامپ در واكنش به اين اظهارات در توئيتر نوشته بود: «هيلاري كلينتون به اين صراحت به حاميان من، به ميليون‌ها آدم فوق‌العاده و پرتلاش، توهين مي‌كنم. فكر مي‌كنم اين رفتارش در نظرسنجي‌ها برايش دردسر درست كند.»

در حالي كه انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا كمتر از دو ماه ديگر برگزار مي‌شود، ترامپ كه به دليل مواضع جنجالي‌اش حتي از سوي برخي از سران حزب جمهوري‌خواه طرد شده، فاصله‌اش را با كلينتون در نظرسنجي‌ها به حداقل رسانده و حتي در برخي از نظرسنجي‌ها از وي پيشي گرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها