کد خبر: ۳۹۳۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با روز عرفه استان خراسان جنوبي ميزبان سه شهيد گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است و پيكر مطهر يكي از اين شهدا در حسينه جماران بيرجند روشني‌بخش محفل عرفاني و معنوي دعاي عرفه و مراسم برائت از مشركين خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، استان خراسان جنوبي در حالي ميزبان سه شهيد گمنام دوران دفاع مقدس است كه عده‌ زيادي از مسؤولان ادعاي سهم‌خواهي از انقلاب را دارند و خود و اطرافيان خود را ذخاير انقلاب معرفي مي‌كنند.

شهدا آمدند تا به كساني كه ادعاي سهم‌خواهي از انقلاب را دارند بفهمانند كه اگر هنوز اسلام، آسايش و امنيتي در خانه و كشور وجود دارد، به بركت خون مطهر اين شهداي عزيز است.

و ما مردمان ولايتمدار و شهيد‌پرور استان خراسان جنوبي بار ديگر به همگان ثابت خواهيم كرد كه مثل هميشه كنار رهبر معظم انقلاب هستيم و خود را مديون خون پاك و مطهر اين شهدا مي‌دانيم و معتقديم كه شهدا زنده‌اند و اين شهدا هستند كه ذخاير و سرمايه‌هاي هميشگي اين كشور هستند و خواهند بود.

مراسم استقبال از سه شهيد گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در فرودگاه بين‌المللي بيرجند با حضور مسؤولان استاني و شهرستان و جمع كثيري از مردم برگزار شد.

بنابر اين گزارش قرار بود هواپيماي حاوي پيكر سه تن از شهداي تازه تفحص شده ساعت 11 امروز در فرودگاه بيرجند به زمين بنشيند كه با يك ساعت تاخير لحظاتي پيش بر زمين نشست.

گفتني است پيكر مطهر اين شهدا بعد از اين مراسم به معراج شهدا واقع در محل اداره كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان منتقل مي‌شود و از آنجا دو تن از شهدا به شهرستان‌هاي قاين و طبس انتقال داده مي‌شود و يكي از شهدا در شهرستان بيرجند با حضور در دعاي عرفه در حسينيه جماران، روشني‌بخش اين محفل عرفاني خواهد بود.

همچنين پيكر مطهر اين شهدا پس از برگزاري مراسم‌ معنوي دعاي عرفه و برائت از مشركين به تهران منتقل خواهد شد تا عمليات شناسايي اين شهداي عزيز انجام شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها