کد خبر: ۳۹۲۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

جمشید جعفرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فاس «توانا» اظهار داشت: مقام معظم رهبری از راهپیمایی 22 بهمن به عنوان شاخصی برای میزان پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن یاد کردند.

وی افزود: سیاست‌مداران خارجی بر مبنای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در فردای آن روز درباره تحولات ایران واکنش نشان می‌دهند.

جعفرپور بر همین اساس متذکر شد که حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دشمنان را وادار به تجدید‌نظر در برنامه‌ها و عقب‌نشینی از  مواضع خصمانه‌اشان و تعامل با ایران اسلامی می‌کند.

رئیس کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش خواص در پر رنگ‌تر شدن راهپیمایی 22 بهمن را جلوگیری از بروز تفرقه و اختلاف دانست.

 

وی تصریح کرد: خواص باید به مردم نشان دهند که در عمل با هم وحدت دارند و در زیر پرچم جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری یکپارچه در فکر پیشرفت کشور و خدمت به مردم هستند.

جعفرپور با بیان اینکه 22 بهمن همانند تبلور نور در منشور انقلاب است، گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی خودباوری و خوداتکایی بود که حضرت امام (ره) در روح انقلاب دمیدند.

 

رئیس کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی از استقلال علمی و حضور تاثیرگذار کشورمان در معادلات جهانی را نمونه‌هایی از آثار خودباوری ملی دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها