کد خبر: ۳۹۲۶۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
مسؤول قرارگاه شهيد احمدي روشن گفت: دولت سياست افزايش خام فروشي نفت و انرژي را بدون توسعه صنايع پتروشيمي بالاخص صنايع پايين دست پتروشيمي را به عنوان اقتصاد مقاومتي مطرح مي‌كنددر صورتي‌كه خلاف مسير اقتصادي است.

به گزارش پایگاه 598، حسيني مسئول قرارگاه احمدي روشن در گفتگو با بسيج، با اشاره به موانع تحقق اقتصاد مقاومتي اظهار كرد: بخشي از موانع تحقق اقتصاد مقاومتي ارتباط مستقيمي با مسئولان و بخشي از آن به مردم، نهادها، رسانه ها و شاخص هاي اجتماعي كه در جامعه تاثير مي گذارند، ارتباط دارد.

حسيني ادامه داد: با توجه به سندهايي كه دولت منتشر كرده است اقداماتي كه تاكنون در حوزه اقدام و عمل صورت گرفته است فقط طرحي بر روي كاغذ بوده است بنابراين  اگر جايي كاري صورت گرفته است مبني بر اراده فردي دلسوز بود و هنوز نظام‌مند تحول جدي نه تنها در دولت ديده نشده است بلكه برعكس آن شنيده مي شود.
 
 وي با بيان اينكه دولت روي فروش نفت خام با افتخار مانور مي دهد خاطر نشان كرد: دولت  ادعا مي كند كه در راستاي اقتصاد مقاومتي گام برداشته و ميزان فروش نفت را افزايش داده است اين در حالي است كه فروش نفت در ميادين مشترك مد نظر بوده و در ابلاغيه سياستهاي اقتصاد مقاومتي رهبري معظم همين مطلب تاكيد شده است ولي دولت چنين رويكردي ندارد.

مسئول قرارگاه احمدي روشن در خاتمه افزود: متاسفانه دولت سياست افزايش خام فروشي نفت و انرژي را بدون توسعه صنايع پتروشيمي بالاخص صنايع پايين دست پتروشيمي را به عنوان اقتصاد مقاومتي مطرح مي‌كند در صورتي‌كه خلاف مسير اقتصادي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها