کد خبر: ۳۹۲۶۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پارسال پرسپولیس بدشانس بود. تیم برانکو در 5 هفته اول سه بازی خارج از خانه در پیش داشت که دو بازی در گرما و شرایط جوی دشوار آن شهر برگزار شد. فصل قبل سرخ‌ها با تساوی مقابل پدیده شروع کرده و سه باخت متوالی بد متحمل شدند. یعنی فصل قبل در پایان هفته چهارم تیم برانکو فقط یک امتیاز داشت در حالی که اکنون از همان تعداد بازی 8 امتیاز گرفته و در صدر جدول ایستاده است.

البته مقطع اولیه این فصل با فصل گذشته قابل مقایسه نیست چرا که پرسپولیس دو بازی از این چهار مسابقه را مقابل تیم کم بنیه فولاد و صبای قم انجام داد که دو هفته قبل از فصل کارش را شروع کرده بود. غیر از این گسترش فولاد هم فعلا در نیمه پایینی جدول است و شاید تنها پیروزی مقابل سایپا را بتوان برد باارزشی قلمداد کرد.

پرسپولیس فصل گذشته بعد از بحران اولیه از دیدارهای هفته پنجم تا هفتم 6 امتیاز گرفت و با برد فولاد بحران زده آن روزها، به سایپا باخت و تراکتورسازی را برد. در واقع تیم برانکو در پایان هفته هفتم فصل قبل فقط 7 امتیاز داشت اما در نهایت با درخشش نیم فصل دوم مدعی شد و به شکل میلیمتری قهرمانی را از دست داد در حالی که همین حالا از هفته هفتم فصل قبل یک امتیاز بیشتر دارد.

با وجود این پیشرفت فوق‌العاده اما باید این نکته را مد نظر قرار داد که مقطع دوم لیگ امسال اصلا با مقطع مشابه در فصل گذشته قابل مقایسه نیست. پرسپولیس در سه هفته پیش رو و در فاصله 11 روزه از شنبه هفته آینده تا روز آخر تابستان سه بازی دشوار مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان داردکه دو بازی خارج از خانه و یکی دیگر همیشه متفاوت بوده است. سه بازی دشوار با تراکتور مدعی که اصلا شبیه تیم نیم فصل اول لیگ پانزدهم نیست، استقلالی که در تعطیلات شلاق خورده و تقویت شده و سپاهانی که با ویسی تیم دیگری است. آیا برانکو از این سه مسابقه سرنوشت سربلند بیرون می‌آید و تابستان داغ را با لبخند تمام خواهد کرد؟
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها