کد خبر: ۳۹۲۳۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
مديرعامل باشگاه استقلال مدعي شد، سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه اولين نفري بوده كه براي كاهش قراردادش اعلام آمادگي كرده است.

به گزارش پایگاه 598، سيدرضا افتخاري در گفت‌وگو با شبكه ورزش در خصوص بحث كاهش قرارداد بازيكنان استقلال در آستانه دربي اظهار داشت: هيچ چيزي بهتر از راستگويي نيست. من اين رويه را در فوتسال هم پيش گرفته بودم و مسائل و مشكلات داخلي را به بازيكنان و مربيان انتقال مي‌دادم. من با عليرضا منصوريان صحبت كردم و به او گفتم كه بايد واقعيت‌ها را بگوييم.

وي با بيان اينكه باشگاه براي بازيكنان است، افزود: در قراردادهايي كه بسته شده، با چالش‌هايي روبه‌رو شده‌ايم. با توجه به محل درآمدهاي باشگاه استقلال در سازمان ليگ، بحث تبليغات براي باشگاه‌ها و ... دخل و خرج ما با هم نمي‌خواند. بنابراين بايد كاري كنيم كه مديون بازيكنان نشويم. در اينجا بايد بگويم موضوعي كه عنوان كرده‌ايم، به درستي منعكس نشده است. منظورمان اين بود كه بايد شرايطي فراهم شود تا به تعهدات‌مان نسبت به بازيكنان عمل كنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: متأسفانه قراردادهايي كه در گذشته بسته شده است، اجرايي نشده‌ و انباشته شده است. در چند روزي كه در باشگاه مستقر شده‌ام با مربيان و بازيكناني مواجه شدم كه دنبال حق و حقوق‌شان هستند. سؤالم اين است كه وقتي نمي‌توانيد به تعهدات عمل كنيد، چرا قراردادي مي‌بنديد كه در آن بمانيد؟ همين مسئله باعث مي‌شود كه در بازي بازيكن هم اثر بگذارد. بازيكنان بايد خودشان را با شرايط باشگاه تنظيم كنند. واقعيت اين است كه من وعده و وعيد نمي‌دهم.

افتخاري ادامه داد: ما لغت كسر قرارداد را مطرح نكرديم. من در اين زمينه با منصوريان صحبت كرده و همه چيز را به او واگذار كردم. خود منصوريان گفت اولين كسي هستم كه حاضرم قراردادم كسر شود. اگر شرايط باشگاه تغيير كرد، همه چيز قابل جبران خواهد بود، اما قرار نيست فصل تمام شود و ما نتوانيم به تعهدات‌مان عمل كنيم.

وي در مورد بحث پاداش به بازيكنان عنوان كرد: شاهد هستيم كه بازيكنان شبانه‌روز در حال تلاش كردن هستند، بنابراين پاداش‌ها جاي خود را دارند. همه درخواست‌هاي سرمربي مبني بر تقويت شدن كادر فني انجام شد و بهتاش فريبا به تيم آمد. از طرفي بازيكناني كه مدنظر سرمربي بودند، جذب شدند. يكي از بازيكنان پادواني بود كه با مساعدت مسئولان سپاهان جذب شد. ديگر مشكل خاصي نمي‌بينم و با توجه به اينكه استقلال بازي‌هاي تداركاتي انجام داده، شرايط تيم بهتر شده است. قطعاً نظر هواداران جلب خواهد شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد حضور تيم ملي فوتسال در جام جهاني كلمبيا گفت: به نتيجه گرفتن تيم ملي فوتسال خوش‌بين هستم، چون سه سال با اين تيم كار كرده‌ام. اين تيم چكيده‌اي از بهترين‌هاي فوتسال است. اين تيم مي‌تواند مقابل تيم‌هاي بزرگ شگفت‌ساز شود. احتمالاً در صورت رفتن تيم ملي به مرحله بعد جام جهاني به كلمبيا خواهم رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها