کد خبر: ۳۹۲۰۶
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
همه ما گرسنه مي شويم و نياز به آن داريم تا غذايي خورده و گرسنگي خود را رفع كنيم. براي اين كار از غذاهاي متفاوتي استفاده مي كنيم و به هر نحوي فقط خود را سير مي كنيم.
به گزارش گروه خواندني هاي مشرق، غذاهاي متفاوتي هستند كه معده ما را پر مي كنند اما گاهي مجبوريم تا از غذاهايي استفاده كنيم كه براي مدت زياد ما را سير نگه دارند و در نتيجه ما كمتر احساس گرسنگي مي كنيم و شايد اين امر به لاغري شما كمك نيز بكند.

فرني:

فرني ها و حريره ها باعث مي شوند تا كربوهيدراتي كه درون آن ها است به آرامي رها شده و وارد خون شما مي شوند و شما را سير نگه مي دارند. بهتر است تا از اين ماده در صبحانه تغذيه كنيد و اين به شما كمك مي كند تا از غذاي ساعت 11 جلوگيري شود.



پاپ كرن:

اگر به دنبال يك تغذيه سالم در هنگام انجام كارهايتان مي گرديد بايد بدانيد كه بهترين انتخاب مي تواند پاپ كرن باشد. اين تغذي سالم مقدار زيادي فيبر دارد و همچنين از چربي كمي هم برخوردار است اما مهمترين نكته آن اين است كه معده شما را پر ميكند و نمي گذارد تا بيش از حد غذا بخوريد. فوايدي كه در 25 گرم پاپ كرن وجود دارد خيلي بيشتر از فوايدي است كه در همين مقدار چيپس يا شكلات وجود دارد.



سيب:

كمتر كسي وجود دارد كه از فوايد سيب چيزي نداند. همانطور كه مي دانيد سيب يك منبع سرشار از فيبر است و همين براي بدن يك مزيت بزرگ است. محققان به اين نتيجه رسيده اند كه خوردن يك سيب 20 دقيقه قبل از وعده غذايي باعث مي شود تا مقدار غذايي كه مصرف مي كنيد كمتر باشد. همچنين به واسطه فيبر معده شما را پر كرده و گرسنگي را از شما دور مي كند.



پرتقال:

پرتقال و ديگر ميوه هاي نارنجي از دسته ميوه هاي بسيار مفيد براي بدن هستند كه در دور كردن گرسنگي از شما نيز بسيار موثراند. اين ميوه ها تا دوبرابر بيشتر از موز معده شما را پر ميكنند و همان مقدار كالري را نيز به بدن شما وارد مي كنند. پرتقال ها از 86 درصد آب تشكيل شده اند و محققان به اين نتيجه رسيده اند كه ميوه هايي كه مقدار زيادي آب دارند بدون اينكه به بدن شما كالري وارد كنند انرژي را وارد لازم را وارد بدن شما مي كند.




تخم مرغ:

تخم مرغ ها موادي هستند با كالري بالا و شايد براي اين ليست خيلي جالب نباشند اما به دليل پروتئين زيادي كه دارند باعث مي شوند تا براي يك مدت طولاني احساس سيري بكنيد و ديگر لازم نيست تا غذاهاي اضافه در طول روز بخوريد. بهتر است تا از تخم مرغ ها در هنگام صبح استفاده كنيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها