کد خبر: ۳۹۱۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان كه در نیم فصل دوم با كسب نتایج مناسب، خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی كرده است، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)‌ در حضور پرشور تماشاگرانش در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان مس كرمان بود و در پایان به برتری 4 بر صفر رسید.

شاگردان 'زلاتكو كرانچار' از همان ابتدا، حملات خود را آغاز كردند و در دقیقه سوم، پرتاب بلند اوت 'حسن اشجاری' با ضربه سر 'حسین بنگر' همراه شد و درون دروازه مس كرمان قرار گرفت.

در دقیقه 24، سپاهان یك ضربه آزاد به دست آورد كه ارسال حسن اشجاری را 'سیدمهدی سیدصالحی' به گل دوم نماینده اصفهان تبدیل كرد.

همچنین سیدصالحی در دقیقه 42، گل دوم خود و سوم تیمش را به ارمغان آورد تا نیمه نخست با برتری قاطع 3 بر صفر سپاهان به پایان برسد.

'میروسلاو بلاژویچ' سرمربی مس كرمان سعی كرد تا در نیمه دوم با انجام تغییراتی شرایط تیم خود را بهبود ببخشد اما بازهم سپاهان بود كه حملات خود را ادامه داد.

در دقیقه 54 این دیدار، یكی از زیباترین گل های تاریخ لیگ برتر ایران به ثمر رسید تا سپاهان به گل چهارم برسد.

در این لحظه 'برونو سزار' مهاجم برزیلی سپاهان كه در نیم فصل دوم به جمع اصفهانی ها پیوسته است، پس از پشت سر گذاشتن 6 مدافع مس كرمان، دروازه میهمان را باز كرد تا با گلی به سبك 'دیه گو مارادونا' پیروزی سپاهان را حتمی كند.

سپاهان با این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد 49 رساند تا با اختلاف دو امتیازی نسبت به استقلال در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد و مس كرمان هم با 27 امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها