کد خبر: ۳۹۱۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
هم‌زمان با ایام مسعود و مبارک میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب امام جعفر صادق(ع) و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد سید محمد مهدی میرباقری در این دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از فارس، هم‌زمان با ایام مسعود و مبارک میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب امام جعفر صادق(ع) و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد سید محمد مهدی میرباقری در این دانشگاه برگزار می شود.

براساس این گزارش، این مراسم در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء به امامت رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله مهدوی کنی در شامگاه شنبه 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

«علم امام صادق (علیه‌السلام)، محور عقلانیت اجتماعی شیعه»، «تولید فقه حکومتی و علوم انسانی مبتنی بر علم امام صادق (علیه السلام)» و «انقلاب اسلامی، بازگشت به مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام)» از محورهای سخنرانی استاد میرباقری در این مراسم خواهد بود.

بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) از عموم برادران و خواهران در این مراسم که بمناسبت سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) می باشد، دعوت بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها