کد خبر: ۳۹۱۱۱
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
 سعید تقی‌زاده در واکنش به اظهارات حسین عسگری عنوان کرد: اعتراض خود را به طور رسمی و مکتوب به سازمان لیگ و داوری اعلام و طبق یک فرآیند کاملا قانونی شکایت خود را از کمیته داوران مطرح کردیم. این برای اولین بار نیست که به طور مکتوب اعتراض خود را انجام می‌دهیم. فرایند کاملا قانونی انجام داده‌ایم اما هیچ گاه پاسخ مکتوبی دریافت نکرده‌ایم و به باشگاه معترض پاسخ مکتوبی داده نشده است.

 وی ادامه داد: حسین عسگری به جای آنکه به صورت غیرمکتوب و شفاهی و به انجام بحث‌های حاشیه‌ای بپردازد، بهتر است وقت و انرژی خود را در جهت بهبود سیستم داوری کشور بگذارد. ایشان مدعی است سیستم داوری ما خوب است، اما ایجاد بهبود در سیستم باعث مطلوب‌تر شدن داوری می‌شود و بهبود در یک سیستم مشکلی در آن ایجاد نمی‌کند.

 سخنگوی باشگاه سایپا با اشاره به بخش دیگری از حرف‌های عسگری تصریح کرد: او می‌گوید ما به نظر کارشناسان کاری نداریم. این هم یکی از دلایلی است که چنین اتفاقاتی در داوری می‌افتد مگر می‌توان در یک سیستم پویا و زنده مثل فوتبال به نظر کارشناسان داوری توجهی نداشت.

 تقی‌زاده تاکید کرد: حسین عسگری در مصاحبه‌اش، وارد مسائل ریز فنی شده و عملکرد دروازه‌بان ما را زیر سؤال برده است. اگر ایشان چنین توانایی را در خود می‌بیند که دروازه بان‌ها را طبقه‌بندی کند و دروازه‌بان ما را در سطح مبتدی قرار می‌دهد، به ما بگوید تا از او برای ارزیابی بازیکنان خود در پست‌های مختلف استفاده کنیم. با این شرایط می‌توانیم از ایشان که ظاهرا تبحر خاصی در امور فنی دارد برای کمک به مربیان دروازه‌بانی خود استفاده کنیم.

 مدیر رسانه‌ای سایپا با اشاره به حرف حسین عسگری مبنی بر جایگاه تیم‌ها در جدول لیگ به فارس گفت: ایشان می‌گوید جایگاه سایپا در جدول مناسب نیست. می‌خواهم بدانم ایشان جایگاه تیم ما را با چه شاخصی سنجیده که این اظهار نظر را کرده است. آیا اهداف و برنامه‌های ما را در پیش از فصل می‌داند که چنین صحبتی می‌کند؟ عسگری همچنین از سیستم پرداخت پول در باشگاه‌ها صحبت کرده و اینکه باشگاه‌ها با چه روشی به بازیکنان پول و چه زمانی به بازیکنان پاداش می‌دهند و یا آنها را جریمه می‌کنند؛ یک مسئله داخلی است که فقط به مدیریت باشگاه‌ها مربوط می‌شود.

 وی افزود: ظاهرا حسین عسگری با مخلوط کردن چند بحث از مسائل فنی تا پاداش و جریمه بازیکنان و رده‌بندی تیم‌ها در جدول قصد داشته صورت مسئله را پاک کند، در حالی که صورت مسئله پاک شدنی نیست و ایشان باید در قبال مسئولیت خود پاسخگو باشند. اعتراض باشگاه سایپا فقط به 90 دقیقه بازی با استقلال محدود نمی‌شود.

 تقی‌زاده در پایان گفت: به طور مکتوب اعتراض خود را مطرح کردیم اما ایشان می‌گویند نمی‌دانم داوری استقلال و سایپا چه مشکلی داشته. مشکل داوری را ما در نامه خود مطرح کردیم و اکنون نیز این سؤال را به طور واضح‌تر بیان می‌کنیم. ایشان با زیرکی اعتراض باشگاه ما را فقط به یک بازی محدود کرده در حالی که ما به نحوه انتخاب صالحی و قضاوت‌های او در دیدارهای گذشته سایپا معترضیم و اکنون کاملا واضح می‌پرسیم چرا کریم انصاری‌فرد در دیدار با ذوب آهن محروم باشد و لطیفی و مرتضی ابراهیمی دو بازیکن ثابت خط دفاعی ما در بازی با سپاهان محروم شوند. در واقع 50 درصد از خط دفاعی 4 نفره سایپا در دیدار با سپاهان از حضور در میدان محروم شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها