کد خبر: ۳۹۰۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

گاف بزرگ و افتضاح اطلاعاتي دستگاههاي امنيتي غرب در لو رفتن اطلاعات مهم و كليدي پروژه بزرگ ضد ايراني هديه ۶۰ هر روز ابعاد تازه تري به خود مي گيرد .

 
به گزارش عصر امروز ، جدید ترین رسوایی به وجود آمده از  اين پروژه حکایت از برنامه ویژه شیرین عبادی " حقوقدان فراری " در پروژه مذکور دارد . 
 
بنا بر گزارش های رسیده  ، شیرین عبادي برای پیگیری ماموریت جدیدش از سوی شورای جدید جریان برانداز ، وظیفه دارد با سوء استفاده از عنوان حقوقی اش «کمپين حمايت از يکي از سران فتنه» را در خارج از کشور هدایت و راه‌اندازي کند .
 
گفتنی است ، عبادی دستور دارد تا پروژه مدنظر را تا روزهای آینده عملیاتی کرده و در سالروز فتنه 25 بهمن آن را افتتاح کند ، تا با استفاده از فرصت سالروز حصر سران فتنه ، جریان سازی جدیدی را در آستانه انتخابات " مجلس " بر علیه نظام اسلامی کلید بزند  . 
 
لازم به ذکر است ، این پروژه با حمایت مجامع مدعي حقوق بشر در غرب، تشکيلات جهاني بهائيت و پیاده نظام گروهک تروریستی منافقين در داخل و با هدف به چالش کشیدن انتخابات اسفند ماه کلید خورده است .
 
آخرین دستور العمل جلسه مذکور ، برای همراهی " عبادی " در راه اندای کمپین ، به عهده شبکه سلطنتی انگلستان یا همان " BBC فارسي" نهاده شده است ، تا با ایجاد جنگ روانی ، افکار عمومی را به سمت پشتیبانی از اهداف این کمپین بکشد . 
 
در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هدف نهایی طراحان پروژه ذکر شده از پیگیری آن در ماه های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نبش قبر نام سران فتنه ، برای ایجاد موج جدیدی از نا امنی و اردو کشی خیابانی به بهانه حمایت از شورایی برانداز ، موسوم به "راه سبز امید" است  .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها