کد خبر: ۳۹۰۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
سرمربی کنار گذاشته شده شاهین خواست که از علت کناره گیری اش سوال نشود شنیده ها حاکی است که یک هوادار عامل انصراف قاسمپور بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، اوضاع شاهین بوشهر دست کمی از فصل قبل استیل آذین ندارد. آنها حالا با احتساب قاسمپور، کامیاب، فیروز و درخشان چهار مربی داشته اند و هر روز هم بدتر از دیروز.
قاسمپور همه مذاکراتش خوب پیش رفته بود. داشت ردای مربیگری شاهین را برتن «پرو» می کرد که یک بررسی وی را به نتیجه ای غیر از این رساند.
خودش در مورد رفتنش از شاهین، اینچنین گفت: «دیشب (دوشنبه شب) با مسئولان تیم شاهین به توافق نرسیدم، قراردادی بین طرفین امضا نشد و قرار بود ظهر امروز به تهران برگردم. به احترام دوستان و به دلیل اینکه در یکی دو روز گذشته در بوشهر و کنار تیم شاهین بودم، قرار شد در این خصوص بحثی نکنم و قبل از این مسابقه و در رختکن نظرم را در مورد بازی با شهرداری تبریز اعلام کنم و بعد از بازی بروم. اجازه بدهید در مورد دلایل اینکه با مسئولان شاهین به توافق نرسیدیم صحبت نکنم.»
اما در محافل گفته شده که او تحقیق کرد و فهمید خیلی از بازیکنان طلبکار هستند و از شرایط ناراضی اند. علاوه بر این یک مسئله دیگر نیز وی را خیلی ناراحت کرد. قاسمپور از طریق هواداران فهمید که یکی از علاقمندان شاهین به نام علی نعمتی منزل مسکونی اش را وثیقه وامی قرار داده که فصل قبل باشگاه شاهین از دو بانک گرفت و حالا با عدم تسویه حساب وام مذکور، منزل وی توقیف شده است.
قاسمپور رفت و نعمتی را پیدا کرد. او با لهجه غلیظ آبادانی اش و با بغض گفت: «همه از این فوتبال پول به جیب میزنن. تو رفتی زندگیتو گذاشتی رو شاهین؟ آخه چرا؟ جواب زن و بچه ات و چی میدی؟ مو از این نون ها نخوردم. تا پول تو رو ندن هر پولی که مو بگیرم حلال نیست. به شرافتم قسم نمی مونم. اگه قراره اینجوری پول در بیارم خب فرقی با خیلی های دیگه ندارم. نه کوکای مو (برادرم) نمیخوام. ارزونی خودشون.»
قاسمپور مردانه به مدیران شاهین گفت تا ریال آخر طلب نعمتی را نپردازید نمی مانم. وقتی می فهمد که گفته اند او به خاطر اینکه پول قراردادش را نقد خواسته و باشگاه نداشته، حاضر به ماندن نشده ناراحت می شود.
قاسمپور در واکنش به احتمال نپذیرفتن سرمربی گری شاهین به خاطر بحث مالی اظهار داشت: «پول؟ حاضر بودم پول نعمتی را بدهند و من تا آخر فصل رایگان کار کنم. این دور از انصاف است من در این باشگاه پول بگیرم و او در خانه توقیفی اش نماز بخواند که شرعا غصبی است و نماز هم ندارد. خدا را خوش نمی آید. آه او تیم را نابود می کند. من نمی خواهم با آه نعمتی و خانواده اش بسوزم. سزای عشق که این نیست. انگ پولکی بودن به من نمی چسبد.»
او صبح دیروز به فرودگاه رفت تا به تهران برگردد اما دوستانش اصرار کردند امروز بماند. بازیکنان چند روز اخیر با وی تمرین کرده اند و اگر یکباره برود هزار فکر می کنند. با خواهش و تمنا حاضر شد برگردد و همین امروز هر چه به ذهنش رسید را از روی سکوها منتقل کند.
بعد از بازی هم بلیطش را در جیب نهاد و حتی حاضر نشد باشگاه برایش بلیط بگیرد. قاسمپور دیشب به تهران برگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها