کد خبر: ۳۹۰۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» با حضور وحید اسلامی کارگردان، مهدی احمدی مجری طرح، رابعه اسکویی و محمدرضا اسماعیلی بازیگران این فیلم، داریوش باباییان تهیه کننده و حسین سلطان‌محمدی منتقد سینما عصر امروز در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

وحید اسلامی در این نشست اظهار داشت: نمایش‌های قبلی و کارهای تحقیقاتی گذشته‌ام پیشینه‌ای شد تا بتوانم اقدام به تولید آثار سینمایی کنم.

وی با اشاره به اینکه سالن رسانه‌های نشست‌های خبری هویت خودش را از دست داده است، گفت: بهتر است از فضای این گونه سالن‌ها کارهای خوب را معرفی کنیم.

این کارگردان تصریح کرد: در فیلم «دزدان خیابان جردن» تلاش کردم تا به گونه‌ای الگوی جدیدی را ارائه دهم.

اسلامی با بیان اینکه از واقعیات گذشته تجربه کسب کرده ام، یادآور شد: من از دنیای ابزورد متاثر هستم و اگرچه در این فیلم کمی غلو وجود دارد اما از واقعیت وام گرفته است. در واقع تلاش من این بود یک فضای ابزورد را در واقعیت تجربه کنم. تمایل داشتم فضای شوخ را در فیلمم ارائه کنم.

داریوش باباییان تهیه کننده این فیلم در ادامه اظهار داشت: تمام افرادی که در سالن پرسش و پاسخ نشسته‌اند، از دوستان و دشمنان وحید اسلامی هستند که انتظار می‌رود برای ساخت فیلم این کارگردان جوان واکنش نشان دهند.

وی در ادامه افزود: ارائه کار اول همیشه همراه با آزمون و خطا است و امیدوارم این کارگردان جوان در نخستین کار آزمونی موفق باشد.

باباییان تصریح کرد: در سالهای گذشته فیلم‌هایی ساخته‌ام که با استقبال مخاطب مواجه نشد و شاید این فیلم در جرگه چنین فیلم‌هایی قرار بگیرد، اما خوشحال هستم که جوان‌گرایی و کشف استعدادها از افتخارات کاری من است.

حسین سلطان‌محمدی منتقد سینما در ادامه اظهار داشت: آقای وحید اسلامی از افراد رسانه‌ای کشور است که کار نخست او بیشتر زیر ذره‌بین است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه افراد پشت دوربین با تجربه و حرفه ای هستند، احتمال می دهم این فیلم هجویه ای بر فیلم های زیر شانه تخم مرغی باشد.

وی با انتقاد از سیستم پخش صوتی سالن اسکان فیلم ها تصریح کرد: استفاده از موسیقی در این فیلم بسیار بالا بود اما ذهن ما خسته از تجربیات است و می‌توانیم در یک فضای آرام تر فیلم را بررسی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها