کد خبر: ۳۹۰۰۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
ارتش عراق با هواپيما ميليون‌ها اطلاعيه بر فراز شهر موصل پخش كرده و نويد آزادي اين شهر را داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نيروي هوايي عراق شب گذشته (شنبه) ميليون‌ها اطلاعيه و جزوه را بر روي شهر موصل پخش كرده و از مردم شهر خواسته آماده آزادي موصل باشند.

به نوشته خبرگزاري أين عراق، بخش اطلاع‌رسانه‌اي ارتش عراق در بيانيه‌اي اعلام كرد: به شهروندان موصل اطلاع داديم كه گروه داعش به پايان خود رسيده و آخرين روزهاي خود را مي‌گذراند و شما بايد آماده استقبال از يگان‌هاي آزادي‌بخش براي غلبه بر گروههاي تروريستي جنايت‌كار باشيد.

اين اعلاميه‌ها بر روي مناطق «حمام العليل» و «الشوره» پخش شده است.

در حال حاضر نيروهاي ارتش و امنيتي عراق در جنوب موصل در پشت دروازه‌هاي شهر القياره (63 كيلومتري موصل) مستقر و آماده اعلام فرمان آغاز مرحله سوم عمليات براي آزادي شهر موصل و مناطق اطراف آن هستند.

در ماههاي اخير ارتش عراق بارها اعلاميه‌هايي را بر فراز شهر موصل منتشر كرده و از آن ها خواسته تا مي‌توانند شهر را ترك كرده يا از مراكز تروريست‌هاي داعش به دور باشند.

شب گذشته «خالد العبيدي» وزير دفاع عراق در يك كنفرانس مطبوعاتي در بغداد گفت كه ارتش مي‌خواهد در عمليات آزادسازي شهر موصل كه به زودي شروع خواهد شد، نبرد با تروريست‌هاي داعش را به بيرون از شهر بكشاند.

وي در اين ارتباط اظهار داشت كه اين تصميم براي حفظ جان ساكنان شهر و جلوگيري از وارد شدن خسارت به زير ساخت‌هاي اين شهر گرفته شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها