کد خبر: ۳۸۹۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
در حالی که قائم مقام اداره نظارت و ارزشیابی معتقد است صاحبان «قلاده های طلا» تمایلی به اکران فیلم در جشنواره ندارند، تهیه کننده فیلم می گوید: تصمیم گیری عدم اکران امروز فیلم بر عهده من نبوده و بر اساس نظر جمع صورت گرفته است.
«مهدی عظیمی میرآبادی» قائم مقام اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: فیلم سینمایی «قلاده های طلا» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته است و در برخی از سینماهای تهران تاکنون اکران شده است.

وی با اشاره به اکران نشدن فیلم «قلاده های طلا» در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر افزود: این فیلم علی رغم اینکه مجوز خود را گرفته است، اما ظاهرا صاحبان فیلم تمایلی به اکران فیلم ندارند.

بر اساس این گزارش، در پی صحبت عظیمی میرآبادی، «محمد خزاعی» تهیه کننده «قلاده طلا» و دبیر جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد آخرین وضعیت فیلم سینمایی «قلاده های طلا»، گفت: فیلم سینمایی «قلاده های طلا» پروانه نمایش دارد ولی تصمیم گیری اکران امروز بر عهده ما نبود.

وی در ادامه افزود: آقای عظیمی میرآبادی در جریان مشکلات مربوط به فیلم و جلسه امروز نیستند. مشکل اکران فیلم به هیچ وجه مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد نیست و عدم اکران امروز فیلم بر اساس نظر جمع صورت گرفته است تا مشکلات فیلم بر طرف شود.

خزاعی در پایان این گفت و گو خاطرنشان کرد: من از نمایش فیلم در برج میلاد و سینماهای مردمی استقبال می کنم و برای من دلیلی وجود ندارد که از فضای برج میلاد و سینما مردمی استفاده نکنم. اشکالاتی وجود دارد که دوستان در حال برطرف کردن آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها