کد خبر: ۳۸۹۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند با شکست تیم صنعت نفت آبادان بار دیگر به شرایط آرمانی که قبل از دیدار دو هفته قبل برابر استقلال تهران داشت، برسد.
مهر، امیر قلعه نویی سه شنبه شب در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمهای تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما قبل از اینکه دو هفته قبل با تیم استقلال بازی کنیم، شرایط بسیار خوبی را داشتیم و در آمادگی فنی و روحی مناسبی به سر می بردیم اما اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد، باعث لطمه خوردن تیم ما شد.

وی ادامه داد: البته من امیدوارم که در دیدار با تیم صنعت نفت آبادان بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه ای مطلوب، به شرایط ایده آل قبل از بازی با استقلال دست پیدا کنیم.

قلعه نویی در خصوص تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و مربی خوبی در اختیار دارد و به نظر من از وقتی که آقای "کاستا" در راس کادرفنی صنعت نفت قرار گرفته، این تیم فوتبال تاکتیکی تری به نمایش می گذارد.
وی ابراز داشت: انشاالله در این دیدار هر دو تیم بازی خوبی را ارایه بدهند و زمین هم کیفیت لازم را داشته باشد. نتیجه دست خدا است ولی ما تلاش خواهیم کرد تیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تراکتورسازان با اشاره به بهبودی بازیکنان آسیب دیده این تیم یادآور شد: مهدی کیانی و قاسم حدادی فر با سپری کردن دوران آسیب دیدگی شان شرایط بازی را پیدا کرده اند که در اینجا لازم است بگویم که واقعا تیم پزشکی ما خیلی خوب کار می کند.

قلعه نویی در خصوص جلسه ای که با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی داشت، تصریح کرد: آقای کی روش از طریق آقای امید نمازی با من تماس گرفت و گفت که دوست دارد جلسه ای با من داشته باشد، که من هم پذیرفتم و این جلسه برگزار شد و البته جلسه خیلی مفید و خوبی بود.

وی ادامه داد: من خوشحال هستم که باشگاه تراکتورسازی برندی را پیدا کرده که سرمربی تیم ملی می آید و از نوع بازی این تیم و همچنین هواداران این تیم تعریف می کند.

قلعه نویی در پایان با اشاره به اینکه این تیم در تعطیلات چند روزه لیگ برتر احتمالا اردویی در یک کشور خارجی داشته باشد، خاطرنشان ساخت: نامه ای به مدیریت باشگاه نوشته ایم که اگر امکان داشته باشد و شرایط مناسب باشد، اردوی 10 روزه ای را در یکی از کشورهای خارجی برگزار کنیم و سردار جعفری نیز تلاش می کند که بودجه را تامین کند تا این اردو برگزار شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 15:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها