کد خبر: ۳۸۹۵۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دعوت محمد انصاري به تيم ملي تعجب مي‌كنم چراكه او در ايفمارك تست پزشكي داده است!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: برانكو ايوانكوويچ كه صبح امروز در تمرينات پرسپوليس شركت كرده است درباره وضعيت سرخپوشان گفت: ما ليگ را خيلي خوب آغاز كرديم چراكه 10 امتياز داريم و اين يك اتفاق خوب براي ما خواهد بود. بازيكنان از هفته اول شرايط خوبي داشتند و وضعيت خوب خود را نشان داده‌اند. البته در تعطيلات انتظار داريم كه به خوبي كارمان را ادامه دهيم و از طرفي از صدور انصاري در تيم ملي ايران تعجب مي‌كنم چراكه او در ايفمارك تست پزشكي داده است.

وي درباره امتيازگيري پرسپوليس هم ادامه داد: الان كه ابتداي فصل است اما موضوع مهم اين است كه ما خوب بازي مي‌كنيم و اين روند خوب با امتياز هم همراه بوده است البته حريفان ما هم قطعا در ادامه ليگ در جدول بالا خواهند آمد. با اين همه ما ذهن خودمان را درگير اين مسائل نخواهيم كرد. البته بعد از تعطيلات يك دربي با تراكتورسازي داريم چراكه آنها تيم خوبي هستند و قلعه نويي هم در بين مربيان ايراني بيشترين عنوان قهرماني را به دست آ‌ورده است.

سرمربي پرسپوليس در مورد افت سرخپوشان در دقايق پاياني بازي‌ها اظهار داشت: روش ما پرس كردن حريف و دوندگي است و طبيعي است كه اين موضوع باعث خستگي بازيكنان مي‌شود. ما در نيمه اول در هر بازي مي‌توانيم 4-5 گل بزنيم اما اين اتفاق رخ نداده است.

وي درباره بحث كلامي كه با محسن تركي داور بازي با صباي قم داشت، تصريح كرد: اصلا دوست ندارم در اين باره حرفي بزنم.

برانكو در خصوص موقعيت‌هاي گلي كه پرسپوليسي‌ها از دست مي‌دهند، افزود: اين مشكلي است كه در تيم ما وجود دارد چراكه طارمي هنوز آماده نيست اما مهم اين است كه ما شانس‌هاي زيادي براي گلزني ايجاد مي‌كنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه گفته مي‌شود طارمي از طرف رامين رضاييان اعلام كرده كه حاضر است بدون شرط به پرسپوليس بيايد افزود: ديگر اين موضوع را پيگيري نمي‌كنم. طارمي هم بايد به كار خودش برسد و سعي كند روز به روز بهتر شود. البته خوشحالم كه او براي پرسپوليس و همبازيانش نگران است اما بايد اول به كار خودش فكر كند. درباره رضاييان هم همه چيز مشخص است.

وي درباره ديدار ايران مقابل تيم ملي قطر در مقدماتي جام جهاني تصريح كرد: بازي با قطر بازي بسيار مهمي است چراكه هميشه اولين بازي سخت و مشكل است. شانس ما اين است كه بازيكنان ايراني چند هفته در ليگ بازي كردند و در فرم خوبي قرار دارند و اين براي ايران يك موضوع مثبت است اما قطعا اولين بازي در هر تورنمنتي سخت خواهد بود.

برانكو در مورد دعوت مهدي طارمي به تيم ملي در حالي كه او مدعي است در شرايط آمادگي خوبي قرار ندارد خاطرنشان كرد: بازي در تيم ملي براي هر فوتباليستي يك افتخار بزرگ به حساب مي‌آيد. طبيعي است كه طارمي در تيم ملي انگيزه زيادي خواهد داشت. آنها وقت زيادي دارند تا آماده‌سازي خوبي داشته باشند و اميدوارم در همين مدت اين بازيكن بتواند دوراني كه تمرين نمي‌كرده را جبران كند. مقصر بودن هر بازيكن به خودش بستگي دارد اما قطعا در تيم ملي برنامه‌هاي خوبي براي طارمي در نظر گرفته شده است و من انتظار دارم كه او براي بازي در تيم ملي كاملا آماده شود تا عملكرد خوبي به جا بگذارد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بازي‌هاي دوستانه اين تيم در تعطيلات ليگ برتر افزود: ما 4 بازي دوستانه در نظر داريم و يك بازي آن با سايپا خواهد بود و به جز آن با تيم‌هاي ليگ دسته اولي هم ديدار خواهيم داشت.

وي درباره مشكلات استقلال و اينكه چه تضميني وجود دارد پرسپوليس به سرنوشت اين تيم دچار نشود، افزود: هيچ تضميني در فوتبال وجود ندارد و تضمين ما در كار فقط تمرين كردن است. استقلال باشگاه بزرگي است و صددرصد اين تيم راهش را پيدا خواهد كرد اما من فقط به تيم خودم فكر مي‌كنم. قطعا كساني كه در استقلال كار مي‌كنند مي‌دانند كه بايد چطور تيم‌شان را بالا بياورند.

برانكو در مورد سه بازي سخت پرسپوليس اظهار داشت: ما سه بازي مهم در پيش داريم اما 6 ملي‌پوش ما دو روز قبل از بازي با تراكتورسازي برمي‌گردند و يك ماه با ما نيستند. از طرفي تفاوت ساعت ايران و چين مشكل‌ساز است اما ما هيچ درخواستي براي تاخير اين بازي نداشتيم چراكه بعد از سه بازي دوباره ليگ تعطيل مي‌شود.

وي درباره اينكه چرا از گولج در پرسپوليس استفاده نمي‌كند، اظهار داشت: تيم تا الان خوب كار كرده و نمي‌توانيم به تركيب دست بزنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها