کد خبر: ۳۸۹۳۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
در ۲ درگيري مسلحانه با تروريست‌هاي تكفيري در شمال‌غرب استان كرمانشاه و شهر كرمانشاه ۲ تيم تروريستي منهدم و ۳ تروريست دستگير شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، در پي كسب خبر ورود 3 عنصر تكفيري به شهر كرمانشاه از سوي سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جديت در دستور كار نيروهاي اطلاعاتي، امنيتي و انتظامي اين استان قرار گرفت.

مخفيگاه تروريست‌ها در شهر كرمانشاه

فرمانده انتظامي استان كرمانشاه در اعلام جزئيات اين خبر، اظهار داشت: صبح امروز تيم ويژه عمليات انتظامي استان و نيروي ويژه نوپوي يگان ويژه با همكاري و هماهنگي سربازان گمنام امام زمان(عج) وارد عمل شدند و در يكي از محلات شهر با اين تيم تكفيري درگير شدند و همه آنها را به هلاكت رساندند.

سردار منوچهر امان‌اللهي با اشاره به اينكه اين عوامل با هدف عمليات خرابكارانه وارد كشور شده بودند، تصريح كرد: از عناصر تكفيري يك قبضه سلاح كلاشينكف، دو تيغه خشاب و يك جليقه انفجاري كشف شده است.

وي با بيان اينكه دستگاه‌هاي انتظامي و امنيتي با اقدامات اطلاعاتي شبانه‌روزي، فضاي امني را در استان كرمانشاه ايجاد كرده‌اند، به مخلّان نظم و امنيت هشدار داد: جان كمترين بهايي است كه براي برقراري ثبات و آرامش مي‌پردازيم.

* درگيري مسلحانه با تروريست‌ها در شمال‌غرب استان كرمانشاه 

همچنين در درگيري ديگري در شمال‌غرب استان كرمانشاه 4 داعشي به هلاكت رسيدند. 

استاندار كرمانشاه نيز در گفت‌وگو با تسنيم در تشريح جزئيات درگيري نيروهاي اطلاعاتي، امنيتي و انتظامي استان كرمانشاه با عناصر داعشي اظهار داشت: در اين درگيري 4 نفر از عناصر داعش به هلاكت رسيدند و 3 نفر نيز دستگير شدند.

اسدالله رازاني افزود: در اين درگيري‌ها در شمال‌غرب استان كرمانشاه روي داد آن عناصري كه پيش از اين در كشور حضور داشتند و عناصري كه به آنها ملحق شدند كشته و يا دستگير شدند.

* جزئيات انهدام 2 تيم تروريستي وابسته به گروهك تكفيري در استان كرمانشاه

رئيس‌كل دادگستري استان كرمانشاه در تشريح جزئيات انهدام 2 تيم تروريستي وابسته به تكفيري‌ها در اين استان گفت: با شناسايي يك خانه تيمي از تروريست‌هاي وابسته به گروهك‌هاي تكفيري توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، صبح امروز در يك عمليات منسجم، درگيري مسلحانه در مركز كرماشاه انجام شد و سه نفر از تروريست‌ها به هلاكت رسيدند و تعدادي نيز دستگير شدند.

محمدرضا عدالت‌خواه  افزود: خوشبختانه هيچ يك از مأموران و سربازان وابسته به نيروهاي انتظامي و نظامي جمهوري اسلامي ايران در اين عمليات آسيبي نديدند. اين افراد از سوي گروهك‌هاي تكفيري حمايت مي‌شدند و به آن‌ها وابسته و داراي جليقه‌هاي انفجاري بودند.

رئيس‌كل دادگستري استان كرمانشاه گفت: البته در راستاي اين عمليات‌ها، شب گذشته نيز يك تيم تروريستي ديگر در «جوانرود» كرمانشاه متلاشي شد كه در اين عمليات نيز تعدادي دستگير شدند.

وي تاكيد كرد: اين دو تيم تروريستي با تلاش شبانه‌روزي سربازان امام زمان(ع) شناسايي و با كمك ساير نيروهاي نظامي و انتظامي متلاشي شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها