کد خبر: ۳۸۹۳۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه بابل تأكيد كرد كه تيمش براي راهيابي به ليگ برتر نياز به ۱۸ پيروزي ديگر دارد.

به گزارش پایگاه 598، عليرضا مرزبان در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد شروع خوب تيمش در ليگ دسته اول و كسب دو برد پياپي در اين مسابقات گفت: قبل از شروع ليگ اين هدف را تعيين كرديم كه با برد در 20 بازي به ليگ برتر صعود كنيم. ما در دو بازي ابتدايي به پيروزي رسيديم، ولي هنوز چيزي تمام نشده است و براي ليگ برتري شدن نياز به 18 پيروزي ديگر داريم.

وي در ادامه افزود: مهم اين است كه اين مسير را ادامه دهيم و هيچ هدفي جز صعود به ليگ برتر نداريم. در هر بازي بايد به خوبي روي حريف تمركز كنيم و فقط بازي به بازي جلو برويم. از طرفي حمايت مردم خوب بابل هم به ما انرژي مي‌دهد و از حمايت آنها انگيزه مي‌گيريم. طرفداران فوتبال در مازندران واقعاً حس خوبي به ما مي‌دهند و اميدوارم در پايان فصل يك كادوي خوب به آنها بدهيم.

سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه بابل در پاسخ به اين پرسش كه كدام تيم ليگ برتري در چهار هفته ابتدايي اين مسابقات عملكرد خوبي داشته است، گفت: نمي‌توان در اين مورد قاطع حرف زد، ولي شرايط جدول برخي چيزها را نشان مي‌دهد. پرسپوليس و تراكتورسازي شروع خوبي داشته‌اند و تيم‌هايي مثل سپاهان و استقلال هم كه در فوتبال ايران تاريخ دارند، رو به جلو قدم برمي‌دارند. شما مطمئن باشيد استقلال از اين وضعيت بيرون مي‌آيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها