کد خبر: ۳۸۹۳۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
مربي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان گفت: چنانچه اجازه دهند فردا در كشتي فرنگي دو مدال بدست خواهيم آورد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، حميدرضا اسماعيل‌نژاد درباره عملكرد حبيب الله اخلاقي و بشير باباجان زاده اظهار داشت: باباجان‌زاده مي‌توانست بهتر كار كند و نتيجه بهتري بگيرد اما اين اتفاق رخ نداد و كادر فني و شخص محمد بنا از عملكرد او راضي نيست.

وي درباره اخلاقي عنوان كرد: كشتي حبيب براي همه شناخته شده است و حريفان آناليز خوبي از او داشتند. اخلاقي آخرين سال ورزش قهرماني‌اش را پشت سر گذاشت. مي‌گويند المپيك جاي باتجربه‌هاست و ميدان تجربه‌اندوزي نيست اما گاهي اوقات بايد به جوان ها ميدان داد تا تجربه كسب كنند.

مربي تيم ملي كشتي فرنگي ادامه داد: در وزن 85 كيلوگرم نظر بنا تا آخرين روزها روي طاهري بود اما در نهايت اخلاقي انتخاب شد و در المپيك شركت كرد.

اسماعيل‌نژاد با اشاره به قضاوت داوران تصريح كرد: در رقابت با طهماسبي ابتدا به او و سپس به اخلاقي اخطار دادند و اگر حبيب امتياز نمي‌گرفت يك بر يك او را بازنده مي‌كردند. اين موضوع برنامه‌ريزي شده بود و در كشتي نماينده آلمان هم ديده شد.

وي اظهار داشت: كادر فني فعلي براي المپيك لندن 4 سال زمان داشتند اما در اين دوره 10 ماه فرصت در اختيار ما بود. در اين مدت در سنگين وزن اتفاقاتي رخ داد و در نهايت باباجان زاده انتخاب شد كه او هم عملكرد خوبي نداشت.

مربي تيم ملي فرنگي درباره قرعه اميد نوروزي و قاسم رضايي گفت: شرايط خوب است و مطمئنا فردا نتيجه مي گيريم. البته اگر اجازه دهند هر دو نماينده ما فردا در فينال حاضر خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها