کد خبر: ۳۸۸۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
این هفته یکی از هیجان انگیزترین هفته ها برای طرفداران فوتبال در اروپاست.


تماشا: این هفته یکی از هیجان انگیزترین هفته ها برای طرفداران فوتبال در اروپاست. هفته حساسی که در آن میلان – ناپولی و رم – اینتر از لیگ ایتالیا، یوونتوس – میلان از جام حذفی ایتالیا، بارسلونا – والنسیا در جام حذفی اسپانیا، چلسی – منچستریونایتد در لیگ انگلستان، لورکوزن – دورتمند و بایرن – هامبورگ از لیگ آلمان و مارسی – لیون از لیگ فرانسه برگزار شده یا تا پایان هفته برگزار می شود. این را هم باید اضافه کرد که مسابقات رئال و بارسا در لالیگا هم از دیدارهای مهم فوتبال اروپا به حساب می  آید.

با این وجود، جالب است بدانید؛ هیچ کدام از 11 بازی فوق در هفته جاری از شبکه سوم پخش نمی شود! بازی های حساس لیگ های ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان و فرانسه در روزهای شنبه و یکشنبه بدون هیچ گونه پخش زنده از شبکه سوم برگزار شد و بازی های جام حذفی یوونتوس – میلان و بارسلونا – والنسیا هم جایی در برنامه های صداوسیما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ندارد.

 یکی از دلایل این مسئله برنامه های ویژه دهه فجر بوده، اما مانع اصلی پخش زنده، برنامه ویژه هفت به مناسبت جشنواره فیلم فجر است. هفت در طول جشنواره فیلم فجر هر شب برنامه ویژه ای برای این جشنواره داشته و به اجبار تمام برنامه های صداوسیما باید تا پیش از ساعت 12 پخش شوند تا فرصت برای این برنامه مهیا باشد.

حتی برنامه پنجشنبه شب 90 که به دربی 74 اختصاص داشت و نود شب گذشته هم قربانی این مسئله شد. نکته جالب اینجاست در سال های گذشته صداوسیما اخبار جشنواره را هم به صورت نصفه و نیمه پوشش می داد، اما به نظر می رسد صداوسیما امسال موظف شده جشنواره فجر را در راس برنامه های خود قرار دهد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها