کد خبر: ۳۸۸۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز با بيان اينکه روي نقاط ضعف پرسپوليس برنامه ريزي کرده بود گفت: مي دانستيم که اين تيم در دفاع و دروازه ضعف دارد و از همين راه هم به پيروزي رسيديم.
محمود یاوری پس از برتری 3 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود:  اگر خاطرتان باشد من در آغاز همکاری با تیم فجر سپاسی گفتم شاگردانم ویژگی های خاصی دارند و توانایی هایی در خود دارند که امروز به خوبی آنها را شاهد بودیم.
 
 وی افزود: امروز وقتی روی تخته نوشتم شما (بازیکنان) باید فداکاری را در حد ایثار معنی کنید بازیکنانم به خوبی این کار را انجام دادند و مقابل تیم پرسپولیس یک بازی زیبا را به نمایش گذاشتند.
 
 سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اذعان به اینکه بازیکنان تیمش شجاعت و شهامت زیادی دارند افزود: شجاعت و توانایی بازیکنان من مقابل تیم های بزرگ به مراتب بیشتر جواب می دهد. ما امروز حتی بهتر از هفته گذشته مقابل راه آهن بازی کردیم که صاحب 17 موقعیت گل شدیم.
 
 یاوری خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی پرسپولیس را شکست دادیم که کل ورزشگاه می خواست پرسپولیس برنده شود اما آنچه ما و بازیکنانمان می خواستیم به اجرا در آمد و این تیم فجر بود که برنده از زمین خارج شد.
 
یاوری در خصوص صحبت هایی که در بین دو نیمه برای شاگردان کرده بود گفت: از بازیکنانم خواستم دوندگی بیشتری داشته باشند و توپ را روی زمین بیاورند.
 
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: با توجه به شناختی که از خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس داشتیم روی شوتزنی برنامه داشتیم که خوشبختانه از همین راه به سه گل رسیدیم.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: به هیچ عنوان از دروازه بان تیمم نخواسته بودم وقت تلف کند. به عقیده من او ضد فوتبال نکرد اما با این حال به نظر تماشاگران پرسپولیس هم احترام می گذارم.
 
 دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته بیست و پنجم یازدهمن دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر روز سه شنبه با برتری 3 بر 2 تیم شیرازی در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها