کد خبر: ۳۸۸۵۳
زمان انتشار: ۰۳:۱۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش قدس آنلاین، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال شکست مقابل پرسپولیس را به یک تصادف تشبیه کرد و گفت: درست مثل یک ماشین که پس از تصادف باید تعمیر شود ما هم همین شرایط را داریم. در یک لحظه جباری، حیدری و تیموریان را از دست دادیم ولی با این وجود تلاش کردیم اما شکست در 10 دقیقه نادر بود چون هیچ وقت این اتفاق تکرار نمی‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۵
سلام به هواداران استقلال و به بازیکنان و مربی واقای فتحی الله زاده.ما هم قبول داریم حاجی.فقط این اتفاق یک بار پیش میاد.پرسپولیس هم تیم نیس.اگه تیم بود از نفت آبادان 4 تا نمیخورد.از فجر سپاسی 3 تا نمیخورد.بچه های استقلال شماها همیشه برای ما محبوب هستین.بس همت کنید تا قهرمان بشیم.تا یک عده کور بشن.من هم یک زمان بازیکن استقلال رشت بودم.خون من ابی دوست ندارم.شماها افسرده بشین.از باخت در مقابل تیمی که هیچ ارزشی نداره.برای شما ارزوی موفقیت میکنم
پاسخ
maryam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
tes tes age team bud az malavan 4ta nemikhord age team bud az PERSPOLIS 3TA nemikhord
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۵
خيلي عجيب نسيت تحمل كنيد چوب خدا صدا ندارد
پاسخ
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۶
آقائی که توپ جمع کن استقلال رشت بودی پرسپولیس از استقلال سرتره شماها ابعد از شکست از پرسپولیس افسردگی مزمن گرفتید مطمئن باشید شما قهرمان نمیشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
شدیم چی؟
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۴
۸
آره حاجي جون هر كي ندونه ... ما كه ميدونم چطوري 4 بار له شدند . پرسپولسم تيمه . فقط استقلال با جباري و تيموريان و.... جانواريو
پاسخ
علی م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
اقا سیعد لطفا انقدر رویایی نباشید!!پرسپولیس هم یروزی 6تا به استقلال زد!یه ذره واقع بین باشید و به زمان حال و فقط به این فکر کنید:پرسپولیس 10نفره !!! تو 9دقیقه !!! 3 تاگل !!! به استقلال زد!!! برید نقطه ضعف هاتونو تقویت کنید!این رکورد پرسپولیس رفت تو کتاب گینس!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۹
۵
استقلال تهران محبوب افغانستان
اخه جباری هم بازیکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
مردم نفهم مربیان تیمایی که جباری توش بازی کرده نفهم مربی تیم ملی نفهم همه نفهم فقط تو میفهمی کی بازیکنه کی نیست؟!
کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
سلام دکتر حاجی...
دوباره نحسی شما تیم رو برداشته.ربطی به بقیه نداره..
پاسخ
آبی منطقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
با با من استقلالیم انصافا خیلی بد باختیم خدا نصیب دشمناتونم نکنه هنوز نتونستم هزمش کنم این زاید پدر سوخته اگه ده تا دیگه توپ بهش میدادن باور کنید گل بودن خدا رو شکر که دیگه زمان نداشتین وگرنه ......
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
چه عجب یه استقلالی منطقی دیدییییم...
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
جنال علی م شما که هر بار ما میبردیم میگفتین شیشتاییا! میچسبیدین به پستانک سوابق تاریخی حالا چی شده میگی به زمان حال فکر کنید!؟!؟
باشه هرچی تو بگی در زمان حال استقلال کجای جدوله و پرسپولیس کجاست؟
پاسخ
محمد
GERMANY
۲۱:۴۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳
آقایون استقلالیاش خبر دارین ایمون زاید بهترین بازیکن هفته گذشته جهان شد؟ده ثانیه توپ در اختیارش بود سه گل چپوند تو گلتون.برید جلو بوق بنوازید لطفاً.
راستی به پرویز پلنگ بگین واسه ولنتاین یه کلاگیس هایلایت بلوند براش خریدم بلکه جوونتر نشون داده بشه.عقده ای....
پاسخ
افندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
این پرسپولیس اصلا کجا با استقلال قابل مقایسه است دیگه اینقدر استقلال برد حال نمی داد بزار حال کنن لنگی ها
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
اگه استقلال میبرد دیگه خیلی زشت میشد برای پرسپولیس.و حتما تیم پرسپولیس منحل میشد.اونوقت استقلال رقیبی نداشت.گرچه پرسپولیس در بهترین شرایط هم حریف استقلال نیست.نهایتا رقیب پرسپولیس گهر زاگرسه.
دوست استقلالی ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
وقتی رفتیم دسته سه و شش تا از شما استق لالی ه......ا خوردیم تازه شدیم مثل شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
مدیر عامل فجر گفت بازی های بعد با پرسپو لیس دیگه به خودمون زحمت امدن به ازادی را نمیدیم یک ظرب از خود شیراز شوت میکنیم به دروازه پرسپو لیس
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
اگه واقعا طرفدار استقلالی پس چرا پاچه خوری پرسپولیس میکنی؟تابلو که طرفدار پیروزی هستی.پیروزی تا زمانیکه هواداری مثل تو داره وضعیتش همینه که هست.باید از ایرانجوان بوشهر 5 تا گل بخورین تا به خودتون بیاین؟دو ماه پیش بود که 3 تا کردیم تو دروازه تون.چقدر ادم باید مخش فشل باشه که به این زودی یادش بره.در ضمن فجر تلافی را سرتون در آورد.
پاسخ
امین میلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
واقعا که هنوز دارین از اون باخت 3 تا تو 6 ثانیه اون هم ده نفره ، میسوزین . اگر میفهمیدیم اینجوری میسوزین و به خاطر یک باخت و اون هم بعد از 4 برد ، بازم حاضر بودیم ببازیم ولی حرفهای شما رو که با سوزش تمام است نشنویم .
اگر ادعاتون اینه که 4 بار بردین ، خداییش برید برداتون رو ببینید و با وجدانتون قضاوت کنید که چطوری بردید؟ یا داور.گل آفسایدتون رو پذیرفت و گله سالم ما رو خطا و یا آفساید اعلام کرد ، یا اینکه پنالتی هايي واستون گرفت که اصلا خطا نبودن و واسه ما پنالتی صد در صد رو نگرفت ، و تو جام حذفی هم که 9 تا یار اصلی ما محروم و یا مصدوم بودند و از چندین بازیکن نوجوانان استفاده کردیم و اندازه شما داد و بیداد نکردیم که خودتون رو کهکشانی مینامید و فقط 3 تا از بازیکنانتون در دربی آخر مقابل پرسپوليس نبودن ، 3 تا کجا و 9 تا کجا؟؟؟
و در جواب آقایی که خودشو آبدارچی! استقلال رشت معرفی کرده عرض کنم که جنابعالی بیخود کردی در مورد پرسپوليس بد حرف زدی و بی احترامی.کردی! تو اصلا عددی نیستی که
بخو ای به پرسپوليس و هوادارانش توهین کنی ، اگر دستم بهت میرسید خفه ات میکردم ، ما 4 بار باختیم ولی به تیم.شما بی احترامی نکردیم ولی شما آنقدر بی ظرفیتین که تحمل 1 شکست رو ندارین .
آقای با ادب! اگر نمیفهمی ، بفهم که این دو تیم مکمل هم دیگه اند و از یک خانواده و از بطن همدیگه اند ، و با هم رفیقند و رقابت سالمی دارند ، این حرفهایی که تو به پرسپولس زدی ، تو ورزش کسی به دشمنش هم نمیزند پس جلوی دهنت رو بگیر و تکرار نشه ها!
یه زمان استقلال ميره لیگ دسته 3 و پرسپوليس به حمایت از اس اس از لیگ کنار میکشه ، که اگر اس اس رو بر نگردونید لیگ دسته یک، ما هم تو لیگ بازی نمیکنیم ! پس اگر این دو تیم دشمن هم بودند بهترین موقعیتی بود که پرسپوليس باعث انحلال استقلال و انداختنش به ته دره واسه همیشه شود . پس این رو بفهم که این دو تیم با هم رفیقند و با هم رقابت سالم دارند .
اگر 6 تایی های و سقوط به دسته 3 قدیمی شده ، پس 4 تا برد شما هم قدیمی شده ، اگر از کلمه گذشته استفاده کنیم که همه اینها گذشته ، جزء آخرین دربی که 10 نفره تو 10 دقیقه و در 6 ثانیه مالکیت توپ توسط زائد ،3 تا گل بخورید و ببازید در صورتی که 2 گل جلو باشید و برا تماشاگران دست تکان دهید و آنقدر غرور داشته باشید که بازی رو تموم شده بدانید .
تو این ده دقیقه چندین رکورد شکسته شد ... اینها همه کار خداست .
و ار آقای فتح الله زاده تقاضا دارم که یک مقدار ناچيزي از هزینه بمب ترکاندن هم صرف فرهنگ سازی هواداران استقلال کند تا دیگه به تیمهای دیگر توهین نکنند.
پاسخ
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
باخت به پرسپولیس در 10 دقیقه ناراحت کننده است ولی فوتبال همین است . قبول کنید در این چند سال اخیر البته از زمانی که ما فوتبال را فهمیدیم استقلال از پرسپولیس بهتر بوده ولی نمی دانم چرا پرسپولیسی ها باخت روزی را در بوق می کنند که خیلی از آنها هنوز وجود نداشته اند ما که چهار بار بردیم هم در کتاب رکوردها ثبت می شود آما ما عقده ای نیستیم که در بوق کنیم
پاسخ
samad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
شما از تیم ته جدولی فجر 3 تا خوردید انهم در تهران اگر ما 2 گل زدیم و3 گل خوردیم به قول خود شماها از پرسپولیس که تیم بزرگی است بوده پس قد قد اضافی نکنید.4بار که باختید میخواستید قد قد کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها