کد خبر: ۳۸۸۴۰۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید خودمان را با شرایط و تحولات جهانی در چارچوب حفظ اصول و منافع کشور تطبیق دهیم گفت: باید نسل جوان را به گونه‌ای تربیت کنیم که در جوامع مختلف برای کشورمان و مسلمانان مفید باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در اختتامیه سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم فضای مجازی، دنیای دیجیتال و ارتباط اینترنتی ممنوع است و باید تمام شبکه‌های اجتماعی فیلتر شود؟ می‌توانیم با فیلتر و ممنوعیت در دنیای امروز زندگی کنیم؟

وی در ادامه افزود: یک روزی می‌گفتیم ویدئو نباشد و کسی که کاست ویدئو داشت را مأمور دستگیر می‌کرد، روزی هم می‌گفتیم اساساً برنامه‌های رادیو و تلویزیونی غیرداخلی ممنوع است. آیا جمع کردن دیش شدنی است؟ اگر این کار را کردیم، در استان‌های مرزی چه کنیم. البته یک نگرانی وجود دارد و ما باید نسل جوان را درست هدایت کنیم و همین‌جوری یک موبایل را دست جوان ندهیم، بلکه باید جوان را آموزش دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
؟آقای رییس جمهور اگه اینجوری کاشت و برداشت و توزیع ومصرف انواع مواد مخدر،،برهنگی،استفاده از اسلحه و. حتی سرقت اموال مردم را هم آزاد اعلام کنید و فقط بگیم باید آموزش داد؟؟؟ این موارد چه فرقی با هم دارند؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها