کد خبر: ۳۸۸۱۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
بعد از جلسه ویژه رامین رضاییان به همراه پدرش با طاهری، زمزمه های بازگشت این مدافع جدی تر از قبل شنیده می شود.
به گزارش پایگاه 598، اگر برانکو به هر دلیلی رای به بازگشت رضاییان بدهد ان وقت یک بازیکن پرسپولیس باید نیمکت نشیت شود.

تغییر نوع صحبت های مدیران پرسپولیس در این روزها، بیانگر آن است که رامین رضاییان راه زیادی تا بازگشت به باشگاه پرسپولیس ندارد. برانکو که ظاهرا از رفتار رامین در ابتدای فصل راضی نیست، همچنان هیچ تمایلی برای بازگشت مرد شماره 27 نشان نمی‌دهد اما در همه مصاحبه‌ها از کیفیت فنی رضاییان حرف می‌زند تا به نوعی تمایل‌اش را برای حضور دوباره او در تیم نشان بدهد. به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده رامین دوباره پیراهن باشگاه پرسپولیس را بر تن می‌کند و برای این باشگاه به میدان می‌رود. او در همه هفته‌های فصل گذشته در پست دفاع راست برای تیم برانکو بازی کرد اما شاید در این فصل، سرنوشت متفاوتی در انتظار این بازیکن باشد.بازگشت رامین به پرسپولیس، در درجه اول جای ثابت حسین ماهینی در ترکیب را تهدید می‌کند.

ماهینی در مسابقه اول تیمش با سایپا بی‌نقص ظاهر شد اما در دیدار هفته دوم با فولاد نمایش خوبی نداشت. تفاوت این دو نمایش، مربوط به تفاوت وظایف او در زمین مسابقه بود. کاپیتان دوم پرسپولیس در بازی با سایپا تقریبا هیچ نفوذی انجام نداد و کاملا مشغول کارهای دفاعی شد اما در دیدار فولاد تلاش کرد رو به جلو بازی کند و بارها توپ را لو داد و گل فولاد نیز در نتیجه یکی از اشتباهات او در فاز هجومی به دست آمد. ماهینی در بازی هفته سوم با گسترش دوباره روی کارهای دفاعی متمرکز شد و عملکرد نسبتا موفقیت‌آمیزی داشت. با این وجود این بازیکن هنوز هم به نسبت دو سال قبل، در سطح پایین‌تری فوتبال بازی می‌کند و در صورت بازگشت رامین به پست دفاع راست، احتمالا تا پایان فصل به نیمکت دوخته خواهد شد.احتمال دیگر در ترکیب پرسپولیس در صورت اضافه ‌شدن رضاییان، بازی او در پست هافبک راست به جای فرشاد احمدزاده است. احتمالی که در فصل گذشته نیز چند بار مطرح شده بود. برانکو علاقه زیادی به بازی فرشاد دارد و درست مثل فصل گذشته، در این فصل نیز به عنوان یک بازیکن ثابت از او استفاده می‌کند. فرشاد احمدزاده در هفته اول لیگ بهترین بازیکن تیمش بوده اما در دو مسابقه بعدی درخشان ظاهر نشده و هواداران باشگاه را راضی نکرده است.

کدام بازیکن از بازگشت رضاییان ضرر می کند؟

خصوصیات هجومی رضاییان، پتانسیل بازی در خط هافبک را به بهترین شکل برای او ایجاد می‌کند. رضاییان یک بازیکن کاملا موقعیت‌شناس و گلزن است و شاید همین موضوع، منجر به حضور او در خط هافبک تیم برانکو شود. او در صورت حفظ فرم فصل گذشته، از هر دو بازیکن جناح راست پرسپولیس در این فصل بهتر است و اگر پاسخ مثبت نهایی را از برانکو بگیرد، بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی، تبدیل به مهره بدون تغییر تیم او خواهد شد.

حالا باید دید اولا برانکو اجازه حضور رضاییان را می دهد و بعد از اجرای این سناریو، رامین قدرت تحمیل خودش را به تیم اصلی دارد یا نه. او یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته بود که اگر دچار آن اشتباه بزرگ نمی شد بدون شک حالا از استوانه های اصلی پرسپولیس به شمار می رفت که نیمکت نشین کردنش کار هیچ بازیکنی در ایران نبود. اما رضاییان به دست خودش این خندق بزرگ را برای خویشتن کند و حالا باید از آن در بیاید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها