کد خبر: ۳۸۷۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
پایگاه خبری-تحلیلی “مجلس نهم” با هدف پوشش اخبار انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی توسط مجتمع رسانه ای اطلس رونمایی شد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل ازخبرگزاری فارس: مسئولان راه‌اندازی سایت مجلس نهم، هدف از راه‌اندازی این سایت را اینگونه عنوان کرده‌اند:

همان طور که رهبر معظم انقلاب تمام دستگاه‌ها و مسئولان را توصیه به انتخاباتی پرشور کردند و برخی بزرگان تعبیر "لیله القدر” انقلاب اسلامی را برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کار بردند تا حساسیت بالای این انتخابات را نشان دهند، مجتمع رسانه‌ای اطلس نیز بر خود دید علاوه بر به کارگیری رسانه‌های خود، پایگاه جامع خبری – تحلیلی "مجلس نهم" را افتتاح کند.

این پایگاه خبری که با هدف تولید، جمع‌آوری و نشر اخبار مرتبط با فضا و انتخابات مجلس نهم آغاز به کار کرده در تلاش است تا به افزایش میزان مشارکت مردمی در این نمایش دموکراسی کمک کند.

انعکاس اخبار تمام احزاب و گروه‌های حاضر در انتخابات که صلاحیت آنان توسط شورای محترم نگهبان تایید شده است بدون هیچ‌گونه پیش‌فرض یا غرض ورزی در دستور کار "مجلس نهم" قرار دارد.

گفتنی است تببین شاخص‌های امام راحل در خصوص مساله انتخابات و همچنین مطالبات مطروحه توسط مقام معظم رهبری درباره انتخابات ِدر پیش رو از جمله مهمترین حوزه‌های تعریف شده برای این پایگاه خبری است که به عنوان تعیین معیار در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

تمام مخاطبان علاقه‌مند به پیگیری اخبار انتخابات مجلس نهم می‌توانند ضمن مراجعه به آدرس www.majlesenohom.ir، از طریق آدرس الکترونیکی و تلفن همراه خود نیز دریافت کننده آخرین اخبار و اطلاعات انتخابات در قالب بسته‌های خبری باشند. گفتنی است برای ایجاد دو امکان مذکور باید با ورود به سایت، ثبت نام صورت بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها