کد خبر: ۳۸۷۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
نامزدهای نمایندگی مجلس نهم در حوزه انتخابیه دهلران در غرب كشور، علاوه بر رونق و گرم كردن بازار، زمینه اشتغال تعدادی از جوانان را نیز فراهم كرده اند.

پایگاه 598 به نقل از ایرنا-این افراد كه اكنون تعدادشان به شش نفر رسیده است، هر كدام یك راننده مخصوص تمام وقت و پا به ركاب، سه مدیر ستاد تبلیغاتی، سه تداركاتچی و مسوول دخل و خرج و سه نفر هماهنگ كننده سفر و نشست های تبلیغاتی كه در مجموع 10 نفر را شامل می شوند، در سه شهرستان دهلران، دره شهر و آبدانان مشغول به كار كرده اند.

البته چنانچه مشاوران، كارگران و همكاران پوستر چسبان را هم به این آمار اضافه كنیم، میزان اشتغالزایی هر نامزد انتخاباتی به 13 نفر هم افزایش می یابد.

این روزها كاسبان و فروشندگان كیك و آب میوه در شهرستان های دهلران، آبدانان و دره شهر حسابی بازارشان سكه شده و دعاگوی نامزدهای انتخاباتی شده اند، زیرا طبق حساب سرانگشتی، شبانه 1500 تا 2000 كیك و آب میوه در هر نشست تبلیغی توسط عوامل اجرایی آن ها برای پذیرایی از هواداران و دعوت شدگان خریداری و توزیع می شود.

رقابت های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم در حوزه انتخابیه اصلی دهلران این روزها داغ داغ است و شش نامزد تایید صلاحیت شده از هم اكنون برای جلوس بر تنها كرسی این حوزه در بهارستان خیز برداشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها