کد خبر: ۳۸۷۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز با اشاره به تجمع دیروز شماری از دانشجویان مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: اینها اقدامات انقلابی خوبی است که در حمایت و پاسداری از انقلاب صورت می گیرد و  این اقدامات کمک خوبی به مجلس برای پاسداری از حریم نظام است.

نماینده مردم مشهد افزود: دو طرح دو فوریتی درباره تحریم فروش نفت به اروپا تقدیم هیئت رئیسه شده و این اقدام انقلابی پاسخ خوبی به رفتار زورگویانه اتحادیه اروپاست که بنا به خواسته رژیم صهیونیستی و دولت امریکا انجام داده‌ است.

وی افزود: شاهد بودیم که سفیر دانمارک و سه سفیر دیگر دیداری با وزیر نفت انجام دادند و در این دیدار اعلام کردند اکنون که 200 هزار بشکه نفت به اروپا صادر می شود، اقتصاد آنها با مشکل روبه‌روست چه برسد به زمانی که قطع شود.

کریمی قدوسی از لاریجانی خواست که با در دستور کار قرار دادن طرح‌های دو فوریتی درباره تحریم صادرات نفت به اروپا، قدرت ملت ایران را به نمایش بگذارد.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: نمایندگان نگاه بسیار دقیقی به این موضوع و حوادث مرتبط با آن دارند و با توجه به فعال شدن کمیسیون امنیت ملی در این خصوص، از آنان می خواهم گزارش بررسی‌ها را ارائه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها