کد خبر: ۳۸۷۷۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: شكست‌هاي استقلال روي اعصاب هواداران‌مان تاثير مي‌گذارد.

به گزارش پایگاه 598، حسن زماني در گفت‌وگو با تسنيم، درباره شكست 2 بر يك استقلال مقابل صنعت نفت‌آبادان در هفته سوم ليگ برتر اظهار داشت: فكر مي‌كنم استقلال خودش را در بازي‌هاي آينده احيا خواهد كرد. تنها نگراني ما شكست‌هايي است كه روي اعصاب هواداران و ما تاثير مي‌گذارد.

وي افزود: روز گذشته به غير از 10 دقيقه آخر، شاهد بازي خوبي از استقلال بوديم. با زحماتي كه عليرضا منصوريان و كادر فني مي‌كشند، مديريت داخل زمين بايد به نحو احسن انجام شود تا در عرض 10 دقيقه شكست نخوريم! بازيكنان استقلال موقعيت‌هاي زيادي از دست دادند و حريف روي دو موقعيت خودش به گل رسيد.

عضو هيئت مديره استقلال شرايط اين تيم را نگران كننده ندانست و تصريح كرد: در 5 بازي نخست، نتايج تيم‌ها را نمي‌توان ملاك قرار داد. اميد داشتيم استقلال از بازي با نفت‌ آبادان به خودش بيايد كه اين اتفاق هم افتاد، اما در 10 دقيقه پاياني نتوانست برتري خودش را حفظ كند.

زماني در واكنش به كناره‌گيري رضا حسني‌خو از سرپرستي باشگاه استقلال گفت: ان‌شاالله كه خير است! چيزي ديگري نمي‌توانم بگويم و اجازه دهيد نظري ندهم. به طور حتم بايد جلسه فوق‌العاده‌اي براي انتخاب مديرعامل تشكيل دهيم.

وي در پاسخ به اين مسئله كه ظاهرا حسني‌خو از ترس عدم نتيجه‌گيري استقلال چنين تصميمي گرفته است، گفت: همانطور كه گفتم اجازه دهيد نظري ندهم. استقلال تيم بزرگي است و اين مسائل تاثير آنچناني نخواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها