کد خبر: ۳۸۷۷۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
يك عضو فراكسيون ورزش مجلس، با اشاره به انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: فدراسيون فوتبال نيازمند يك تحول اساسي در برنامه‌ها، مديريت و نيروي انساني است؛ مديريتي كه با درايت و عقلانيت بتواند چشم‌انداز آينده فوتبال كشور را بر اساس برنامه صحيح و اصولي تدارك ببيند.

جواد آرين‌منش، در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: حتي اگر اين برنامه‌هاي اصولي به چند سال زمان نياز داشته باشد، بهتر است براي تحقق آن كار اساسي و زيربنايي انجام شود تا اين‌كه در كوتاه‌مدت با حركت جرقه‌اي موفقيت‌هايي را داشته باشيم.

اين عضو كميته تربيت بدني مجلس، با انتقاد از اين‌كه هيچ كدام از فدراسيون‌ها برنامه‌هاي بلند مدت براي ورزش كشور نداشته‌اند، گفت: به همين دليل همواره با حسرت خوردن‌ها مواجه بوده‌ايم و با وجود ظرفيت‌هاي خوبي همچون تحصيل‌كردگان در حوزه ورزش، نيروي انساني كارآمد، مربيان خوب و... اما به دليل غلبه حاشيه بر متن هيچ گاه استفاده و بهره‌وري مناسب نداشته‌ايم.

آرين منش خاطرنشان كرد: بنابراين فدراسيون نيازمند مديريتي توانمند، متين و به دور از حاشيه است و انتظار كميسيون فرهنگي اين است كه وزير ورزش و جوانان به اين مسئله توجه كرده و حاكميت اخلاق را در ورزش فوتبال در دستور كار قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها