کد خبر: ۳۸۷۵۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
مشكلات موجود در دهكده ورزشكاران باز هم باعث نارضايتي ورزشكاران شد و تا آنجا بالا گرفت كه ورزشكاران استراليا در حال حاضر در دهكده خبرنگاران ساكن هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم از ريو، در حالي كه كمتر از  2 روز تا شروع سي و يكمين دوره از بازي‌هاي المپيك باقي مانده است، نارضايتي مردم اين كشور براي برگزاري اين رويداد بين المللي همچنان محسوس است. مردم ريودوژانيرو، محل برگزاري مسابقات از برگزاري المپيك ابراز بي اطلاعي كرده و يا نسبت به آن كاملا بي تفاوت هستند كه شايد اين رفتار به نوعي دهن كجي به دولت برزيل محسوب مي‌شود.

تظاهرات گسترده مردم برزيل تا چند روز گذشته همچنان ادامه داشت. در تظاهرات سراسري در برزيل، شمار قابل توجهي از مردم، خواهان بركناري كامل ديلما روسف از مقام رياست جمهوري شدند. تاريخ استيضاح روسف، 29 ماه اوت و پس از پايان بازي هاي المپيك رويو اعلام شده است.

نظارت ضعيف پليس و نيروهاي امنيتي در اطراف دهكده ورزشكاران و خبرنگاران

به گفته مسئولين برگزاري المپيك و كشور برزيل با افتتاح رسمي دهكده بازي‌هاي المپيك 2016 ريو، تدابير امنيتي در اطراف اين دهكده افزايش يافت به طوريكه گفته مي‌شد المپيك 2016 ريو شاهد حضور بزرگترين نيروي امنيتي در تاريخ اين بازي‌ها خواهد بود؛ بازي‌هايي كه نيروهاي 55 كشور جهان در تامين امنيت آن مشاركت خواهند داشت اما در آستانه المپيك و در شرايطي كه تنها دو روز تا افتتاح رسمي اين مسابقات باقي مانده است، نظارت پليس و نيروهاي امنيتي در اطراف دهكده ورزشكاران و خبرنگاران بسيار ضعيف است و برخي از كشورها از اين بابت ابراز نگراني كردند.

مشكلات خبرنگاران در دهكده و حضور تيم استراليا در بين خبرنگاران!

دهكده خبرنگاران از نظر امكانات و شرايط ميزباني دست كمي از دهكده ورزشكاران ندارند و مشكل كمبود آب گرم و اينترنت نامناسب سبب نارضايتي خبرنگاران شده است. به نظر مي‌رسد كارهاي عجله‌اي مسئولين برگزاري مسابقات باعث شده تا اين مشكلات ايجاد شود. با وجود شتاب برگزار كنندگان اما هنوز شرايط براي برگزاري المپيك به صورت كامل فراهم نيست و اعتراض‌ها با حضور هر چه بيشتر خبرنگاران و ورزشكاران رو به افزايش است.

مشكلات موجود در دهكده ورزشكاران باز هم باعث نارضايتي ورزشكاران استراليا شد و تا آنجا بالا گرفت كه اين ورزشكاران در حال حاضر در دهكده خبرنگاران ساكن هستند. با وجود اعتراضات فراوان مشكل اينترنت در دهكده خبرنگاران و ورزشكاران حل نشده است.

آب معدني هم براي خبرنگاران پولي شد!

مسئولين برگزاري المپيك ريو براي سهولت در حمل و نقل ورزشكاران و كاهش زمان مسير ويژه‌اي براي رفت و آمد تيم‌ها و ورزشكاران در نظر گرفتند كه همين امر سبب شده است تا ورزشكاران در حداقل زمان ممكن به محل برگزاري مسابقات برسند.

در حالي مسئولين برزيلي امكانات ويژه‌اي براي ورزشكاران در نظر گرفتند كه خبرنگاران بر خلاف ادوار گذشته المپيك هيچ امكانات خاصي ندارند و براي استفاده از آب معدني و نوشيدني بايد هزينه زيادي را متحمل شوند كه اين موضوع در نوع خود جالب توجه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها