کد خبر: ۳۸۷۱۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
حسن بیت سعید مهاجم 26 ساله استقلال خوزستان در بازی با استقلال تهران یکی از ستاره های تیمش بود. او که فصل گذشته دقیقا در همین هفته دوبار به پرسپولیس گل زد، این بار چنین تجربه ای را مقابل استقلال مزه کرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بیت سعید از اینکه چنین گل های حساسی را به ثمر رسانده، خوشحال است و امیدوار است که تیمش این روند را ادامه دهد.او به سوالات همشهری پاسخ داد،

 

بازی با استقلال چطور بود؟
می دانستیم بازی بسیار سختی داریم ولی محکوم به شکست دادن استقلال بودیم تا آرامش تیم ما حفظ شود و از شخصیت قهرمانی مان دفاع کنیم. به هواداران استقلال خوزستان خسته نباشید می گویم که در این گرما به خوبی تیمشان را حمایت کردند تا بتوانیم اولین 3 امتیاز خانگی فصل را به دست بیاوریم.

 

آیا استقلال خوزستان مستحق برد بود؟
ما در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر 90 دقیقه را لحاظ کنید در اکثر لحظات تیم برتر میدان بودیم. البته استقلال هم در دقایقی روی دروازه ما فشار آورد و این طبیعی بود چون آنها می خواستند به گل مساوی برسند.

 

آیا گرمای هوا روی بازی تاثیر منفی گذاشت؟
طبیعتا بازی در چنین شرایطی بسیار سخت است ولی شرایط نسبت به روزهای گذشته بهتر بود. چند روز پیش حتی رطوبت هوا به 90 درصد هم رسید.


پارسال به استقلال گل نزدی، درست است؟
بله، من در دو بازی رفت و برگشت به استقلال گل نزدم. البته سال قبل در هفته دوم 2 بار به پرسپولیس گل زدم و این اتفاق این بار مقابل استقلال تکرار شد. خوشحالم که 2 گل زدم و این نتیجه زحمات بچه ها بود. از خط دروازه تا خط حمله همه تلاش کردند و من هم خوشحالم که زحمات بچه ها را هدر ندادم.

 

رقیب جدی تو برای آقای گلی مهدی طارمی خواهد بود یا رحیم زهیوی؟
هر دوی آنها بازیکنان خوبی هستند. طبیعتا طارمی می خواهد از عنوان آقای گلی اش دفاع کند ولی من آرزو می کنم این عنوان به زهیوی برسد چون او شایستگی آقای گلی را دارد.

 

خودت دنبال آقای گلی نیستی؟
مهم این است که آقای گل از تیم ما باشد. خوشحال می شوم من و زهیوی آقای گل شویم ولی اگر من هم آقای گل نشدم، امیدوارم این عنوان به زهیوی برسد.

 

فکر می کنی کی‌روش تو را به تیم ملی دعوت کند؟
بازی کردن در تیم ملی آرزو هر بازیکن است و امیدوارم با عملکرد خوبم به تیم ملی دعوت شوم.

 

هفته آینده با سپاهان و عبدالله ویسی روبه رو می شوید. حتما برای ادامه این بازی انگیزه زیادی دارید؟
ویسی نقش مهمی در موفقیت استقلال خوزستان داشت و چیزهای زیادی به ما یاد داد. مطمئنا ما بازی سختی در پیش داریم ولی می خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم و حتی در اصفهان هم به پیروزی برسیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین بازی را انجام دهیم و من هم تلاش می کنم تا مقابل تیم ویسی بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

راستی چرا امسال شماره 7 را برتن کردی؟
فصل گذشته خنیفر شماره 7 تیم ما بود که با جدایی او این شماره را انتخاب کردم. هر بازیکنی می تواند یک الگو داشته باشد، الگوی من کریس رونالدوست و من به عشق رونالدو شماره 7 را انتخاب کردم. شماره 11 را هم دادم به مهدی زبیدی.

 

جالب اینجاست که بعد از گل دوم به سبک او خوشحال کردی؟
بله، من واقعا رونالدو را دوست دارم و به سبک او خوشحالی کردم. خوشحالی رونالدویی من جالب از آب درآمد.

 

آیا استقلال خوزستان می تواند امسال قهرمان شود؟
ما تلاش می کنیم حداقل سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها