کد خبر: ۳۸۷۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال در اعتراض به تعطیلی دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال تجمع کردند.
به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه در اعتراض به تعطیل شدن دفتر بسیج دانشجویی و جلوگیری از فعالیت این تشکل دانشجویی از سوی مسئولان این دانشگاه، از ساعت ۱۰ صبح امروز در مقابل درب اصلی این دانشگاه تجمع کردند.
 
دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی و با سر دادن شعار "مرگ بر دانشگاه سکولار" نسبت به جلوگیری از فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اعتراض کردند.
 
حراست دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با توجه به اینکه دانشجویان تجمع‌کننده درب اصلی دانشگاه را مسدود کرده بودند، با دانشجویان درگیر شدند.
 
قرار بود یعقوب‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال در جمع دانشجویان تجمع‌کننده حضور پیدا کرده و مطالبات آنان را پیگیری کند اما اعلام کرد به دلیل ازدحام دانشجویان حضور پیدا نخواهد کرد.
 
دانشجویان در این تجمع از رئیس دانشگاه خواستند که دفتر بسیج دانشجویی تعطیل نشود تا این تشکل دانشجویی بتواند به فعالیت‌های خود در دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال ادامه دهد.
 
در این تجمع بیانیه‌ای نیز از سوی نماینده دانشجویان تجمع‌کننده قرائت شد و دانشجویان زیارت عاشورا قرائت کردند.
 
این تجمع در حال برگزاری است و قرار است دانشجویان در ساعت ۱۲ امروز به تجمع خود پایان دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها