کد خبر: ۳۸۶۳۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
دختر هاشمی رفسنجانی در محفل اپوزیسیون نظام در سخنان قابل تأملی بیان داشت که دین اسلام را دین کاملی می بینم اما حکومت دینی را نفی می کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، فائزه هاشمی اخیرا در اجتماع برخی از فعالان فتنه سال 88 با حمله به حکومت دینی گفته است: «من معتقدم که حکومت ها به دلیل اینکه خطاهایی که دارند را به پای دین می نویسند به دین آسیب می زنند و به خاطر همین که دین آسیب نبیند و مردم حالت دین زدگی پیدا نکنند حکومت اگر دینی نباشد بهتر است. من خیلی با حکومت دینی به این دلیل موافق نیستم.»(تشویق حضار) به گزارش تابناک، فائزه هاشمی در محفل سرای قلم و اواخر تیرماه می گوید: «شاید در ابتدای انقلاب گفته می شد که این حکومت با حکومت های دیگر فرق دارد و می تواند اسلام واقعی را پیاده کند ولی در مرور زمان دیدم نه؛ نه تنها حاکمان ما اسلام واقعی را پیاده نکردند بلکه جامعه ما هم نسبت به دین به خاطر عملکرد حاکمیت گریزان شد. مصداق خیلی بارز این موضوع هم حجاب است. اگر ما حجاب خانم ها را با 10 الی 15 سال پیش مقایسه کنیم و برگردیم به اول انقلاب می بینیم سال به سال حجاب کم رنگ تر شده است.»

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سایر مسائل هم اگر نگاه کنید همین رویه است. به نظر من این نشان دهنده تاثیر یک حکومت دینی است که ارزش های مردم را به طوری در معرض خطر قرار می دهد و آن دینی که مردم به آن باور دارند آن نیز ضعیف شده است.

فرزند رئیس دولت سازندگی با ارائه آماری که مشخص نیست از چه منبعی دریافت نموده است، می گوید: در ماه رمضان واقعا چند درصد از جوانان ما روزه می گرفتند. ما در دانشگاه خودمان که بودیم از 80 نفر کارمند من و چند نفر از کارمندان روزه می گرفتیم. در مجموع اگر بشماریم 100 تا از 8 هزار دانشجو هم روزه بودند. بیشتر از این هم نیستند. اینها آثار حکومت دینی است.

وی تاکید می کند: مردم به خاطر عملکرد غلطی که به پای دین و به عنوان دین اعمال شده، فکر می کنند که دین آن جامعیت را ندارد و دین مشکلاتی دارد، درحالی که این طور نیست. من اعتقاد دارم اسلام دین کامل است، حتی در موضوعات حقوق بشر که بعضی ها معتقدند حقوق بشر مدرن و امروزی است، در زمان اسلام نبوده، اما مهم نیست که اسم حقوق بشر بوده یا نبوده اگر بگردیم محتویات حقوق بشر در قرآن و در سیره پیامبر و تمام مبانی دینی ما وجود دارد.

حکومت دینی دین مردم را تضعیف می کند/ من دین اسلام را دین کاملی می دانم اما حکومت دینی را نفی می کنم

دخترمنتخب اول مردم تهران، با بیان اینکه معتقد است اسلام دین کاملی است و ایرادی به آن وارد نمی داند، گفت: دین به شرطی که به روز باشد و مجتهدین ما به وظیفه خود عمل کنند و فتواهای به روز و منطبق با عقل بدهند و از منابع دینی و بخصوص عقل نهایت بهره برداری بشود، می تواند دین کاملی باشد و آن هایی که دین اسلام را می شناسند می توانند دریابند که اسلام دین کاملی است اما متاسفانه حکومت های دینی نتوانستد عملکرد خوبی در حمایت از دین و تربیت دین داشته باشند. به همین دلیل من فکر می کنم حکومت دینی بیشتر دین را خراب می کند و سو مدیریت ها و ظلم ها را به نام دین تقویت می کند که اثر منفی در اذهان عمومی می گذارد.

فائزه هاشمی چندی پیش نیز در خانه یکی از محکومان امنیتی بهایی حضور یافت و بعد از اینکه اکبر هاشمی رفسنجانی از فرزندش خواست که در مقابل این کار خود عذرخواهی کند از این مسئله سرباز زد و پا روی حرف پدرش نهاد.

وی در گفتگو با یورونیوز در خصوص دیدار با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفته که هیچ کار خلافی نکرده، پشیمان نیست و کسانی که به این دلیل به او حمله می کنند دغدغه دین ندارند.

قائزه هاشمی می گوید: کجای اسلام گفته می توانیم نسبت به بهایی ها و اصلاح طلب ها و سایر گروه ها چنین رفتارهایی بکنیم و دایره غیرخودی را مدام افزایش دهیم؟ اینها کارکرد سیاسی است کارکرد مذهبی و دینی نیست.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۳۴
۱۴
همه آدمها وقتی پیر میشوند فرزانه میشوند.
ولی ایشون و پدرش ....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۳۰
۱۴
اکبر که نتوانسته دخترش را تربيت کند که اين چنين عليه قرآن واهل بيت موضع بگيرد؛آيا مي توانسته لباس روحانيت برتن داشته باشد!؟
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۰:۱۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
ایرادتان وارد نیست. پسر شیخ فضل الله نوری در روز دار زدن پدرش شیرینی می داد و کف می زد.
ناشناس
Germany
۰۵:۴۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
علیه قران و اهل بیت موضع نگرفته...فقط میگه حاکمان نباید کارای خودشونو با دین توجبه کنن...یا دین وسیله ی قدرت طلبی بشه...و پیشنهادشم برای این که این اتفاق نیفته دینی نبودن حکومته...ا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
شیخ فضل الله چه ربطی داره عزیزم ؟ از ایت الله تهرانی مرحوم ـمدیر حوزه معتبر تهران - نقل ه که پسر شیخ فضل الله را یک ناصبی شیر داد که این طور شد.
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ ناشناس آخری تشکر می کنم از مطلب خوب شماخدایش اول باره که درباره شیر دادن پسر شیخ فضل ا..بوسیله یک ناصبی می خوانم ؛ استدعا دارم منبع و نام ومذهب آن ناصبی را ذکر بفرمایید ؛ ضمنا به همه خوانندگان عرض می کنم که ؛ خون خودتان را بیخود کثیف نکید ؛ اینها چه به نفع شان نظر بدهید چه به ضررشان کارخودشان می کنند ؛ اصلا اهمیتی به ما ها ونظرات ماها نمی دهند ؛ بقول عوام - کل انداختن وروی هم را کم کردن هیچ سودی جز خرابی اعصاب وایجاد کدروت ندارد - باید فکرنان بود که خربزه آب است التماس دعا باتشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
سند در کتاب اداب الطلاب ایت الله مجتهدی تهرانی تالیف شاکر برخوردار مفید ،
مطالعه بفرمایید
و با مطالعه بیشتر صحبت کنید
با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
بچه رزمنده لعنت بر هوچی گری
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت ؛ از جناب ناشناس که منابع خودرا ارائه فرمودند متشکر وسپاسگذارم ؛ بنده نیز یکسالی درحوزه علمیه ایشان در میدان ارتش قم پشت حضرت امامزاده شاه جمال درس خواندم ،(سال93) وبعدبه مدرسه دیگری منتقل شدم ؛ خدایش خبرنداشتم از وجود چنین کتابی حال می خوانم آنرا ؛ اما راجع به دقت حقیر در مطالعه ؛ حق با شماست ولی بنده اعتقادم اینست که خیر اموری اوسطها ؛ به قول ما خوزستانی ها این روزها آنقدر آتش منیت (چه جناح راست وچه چپ ؛ چه عام وخاص نمی شود ؛ نه از پس ایشان رفت نه از پیش ایشان ؛ پس سر آدم باید تولاک خودش باشد وبس ؛ بنده آنجایی که لازم باشد ؛ مانند : نشریه گل آقا صحبت می کنم ؛ طنز ومزاح چاشنی کارم است ؛(مانند چند سطر و نظریه پایین تر) وبس به خاطر همین برای خیلی ها سوءتفاهم ایجاد می شود؛ به خاطر همین زیاد به ما نظر لطف دارند و ادب خانوادگی می پرانند ؛ هرچند ما پوست کلفت تر این حرف ها هستیم ؛ زخم افعی بر بدن داریم ؛ زخم پشه ققط قلقلک مان می دهد وبس ؛ ماهم می خندیم ؛ انشا.. پیروز وشاد باشید ؛ التماس دعا بازهم ممنون ومتشکرم از راهنمایی تان
ناشناس
Sweden
۲۳:۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۵
جالب اینکه این حرفها را کسی می گوید که خودش و خانواده اش هر چه به دست آورده اند به خاطر همین اسم حکومت دینی بوده است! و اگر حکومت دینی بد است اول از همه پدر خودش باید محاکمه شود!
اما بد نیست به وی یا آوری کنیم که آنچه باعث تضعیف دین مردم می شود حکومت تزویر و ریا است نه حکومت دین. اگر عملکرد سیاه خود این خانم و بستگان و باند کارگزارش نبود و انقلاب را به انحراف نمی کشاندند هیچ گاه اعتقاد مردم تضعیف نمی شد.
ضمن اینکه دین بدون حاکمیت می شود مجموعه ای از احکام شکیات و سهویات و غسل و تطهیر که باید بسته به آفتابه باشد و جایش گوشه خلا! آیا این بوده کل هدف بعثت انبیا؟
حال آنکه اصلا دین با حکومت دینی کامل می شود که و الیوم اکملت لکم دینکم با اعلام حکومت ولایی نازل می شود.
ظاهرا حتی اطلاعات دینی یک بچه دبیرستانی از این بچه آخوند خیلی بیشتر است.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
بله درست است

و بدبختر و بيچاره تر از خانم . كساني اند كه مانند بت پرستان . حرفهاي آنان را تاييد مي كنند
اقلا" آنان دستشان به بيت المال بندشده و تا جايي كه توانسته اند چاپيده اند
ولي مدافعان مفلوك اين ها . مفتي مفتي . دين خود را مي دهند !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۸
۸
این سخنان عین واقعیته اگر باور ندارید یک کار کوچک تحقیقاتی انجام بدهید با موضو ع اعتقادات مردم قبل از انقلاب با اعتقادات پس از انقلاب حتما به این نتیجه خواهید رسید حکومت دینی که در ان فساد بیکاری تورم دزدی و... که همش نشات گرفته از مدیران بی سواد همش به اسم حکومت ثیت میشود
پاسخ
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
درست است که فساد زیاد است ولی اگر انقلاب نمی شد و حکومت دینی تشکیل نمی شد الآن همین مقدار هم دیندار نداشتیم، یعنی روند دین زدایی در حکومت پهلوی ما را به سمت بی دینی می برد
ضمنا برپایی حکومت دینی دستور خداوند است (ان تقوموا لله مثنی و فرادی) و مبارزه با فساد در این حکومت هم مثل بقیه حکومتها واجب اگر در دومی (مبارزه با فساد) کم کاری شده که نمی شود به اصل برپایی حکومت دینی ایراد گرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
انجام داده ام باباجان ، این که سرکاره خانم می گن درست نبوده
موسیوند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۷
۵
حکومت دینی به هیچ عنوان اشتباه نیست وگرنه قیام امام حسین علیه السلام برای ایجاد حکومت دینی هم اشتباه بوده!!!! و همچنین ظهور امام زمان هم برا ایجاد حکومت دینیه در سرتاسر جهان که با این بینش کوته فکرانه ٬ این حرکت امام زمان هم باید اشتباه باشه
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
اولا اآنها معصوم هستند و می دانند چطور احکام دین را اجرا نمایند
دوما مسئولین ما را با ائمه مقایسه می کنید؟
وقتی ی آدم عادی ی فسادی در جامعه می بیند سریع می گوید جمهوری اسلامی دیگه میفهمی اسلامی
برای هر کاری باید ابزارش رو داشت برای حکومت دینی هم ابزار می خواهد اولینش مسئولین پاک !!!!!!!!!فیش های حقوقی رو آمریکا نداد ه که
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۷
۳
خوبه خودت باذ حکومت دینی به اینجا رسیدی
پاسخ
مشعوفي
-
۰۹:۵۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۹
۱۲
واقعيت اين است كه دين و مذهب، مردم و كشور را نابود كرده است
پاسخ
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ نکند این روح شماست که کامنت یانظریه می گذارد ؛نکند این دنیا شما وکیل گرفته اید به جایتان خودتان بر اثر نماز زیاد وعزاداری زیاد وتزکیه نفس به رحمت ایزدی پیوسته اید ؛ خداوندمن و شمارا هدایت کندوالسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
دین ومذهب مردم وکشور رو نابود نکرده آدمای بی دین ومذهب کشور را به گند کشیدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
بچه رزمنده خدا شفات بده لعنت بر هوچی گری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
دورویی، ریا و تزویر هست که دین و مذهب را نابود میکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۸
۰
خوبه والا ی عمری گفتید دین وسیاست و خوردییییییید تا خرخره!!حالا دیگه دین کنار رفت.آره واقعا اگه حکومت دینی نبود که به اسم اسلام اینهمه دزدی نمی کردید و شکماتونو از حرام پر نمی کردید . شماها قابل هدایت نیستید فقط خدا زورش به شما می رسه و امیدوارم خدا حق جوونای بیکار و بی پولو از شماهای خونخوار بگیره!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۲
۳
...اینها کارکرد سیاسی است کارکرد مذهبی و دینی نیست.
و این بزرگوار نیز چقدر دغدغه دین دارد و تمامی تلاشش اینست که بدور از امیال سیاسی صرفا در چها چوب دین اسلام عمل کند. خداوند عمر باعزت هر چند کوتاه و عقل سلیم و نفس پاک به ایشان و ما عطا نماید.
این خانواده چقدر بیشتر از این نظام میخواهند خدا داند. خدا را شکر که باغهای پسته و علم و تلاشهای شبانه روزی و زحماتشان سبب شده که خود و اطرافیان در دهها پشت مشکل مالی نداشته باشند و خدا را شکر که پدر مکرمشان از ابتدای انقلاب از مناسب بالای دولتی نظام بی بهره نبوده و نیستند وگرنه الان بجای قرار گیری در جایگاه اپوزیسیون نظام میبایست در جایگاههای خطرناک تر این عزیزان را زیارت میکردیم.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۴
۴
زنی که جا پای زنان منفور و معذوب تاریخ میگذارد.
پاسخ
علی
Ethiopia
۱۲:۱۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۶
۳
کجا بودی تا الان حاج خانوم؟؟؟ خوب این بدبختهای روشن فکر و ملی گراها و دوستداران ایران هم قبل از اینکه شما با خراب کردن کشور به نتایج برسید همین ها را میگفتند چون درس خوانده بودند و تاریخ جهان و ادیان و حکومتهای دینی را مطالعه کرده بودند و میدانستند معایب حکومت دینی چه چیزهایی است (که البته شما به بخش بسیار کوچکی از آن اشاره مردید) ولی متاسفانه مدیران و رئیسان از جمله ابوی گرام شما با آنها چنان کردند که تاریخ فراموش نخواهد کرد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مسلما اگر حکومت دست روشنفکرها بود الآن وضعیت بسیار بدتر بود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۷
۵
خدا بهت خیر بده خانم هاشمی
حرف سی ساله ی دل میلیون ها ایرانی رو با شجاعت بیان کردی
کاش دین رو در دل داشتیم نه بر در و دیوار و شعر و شعار
نتیجه ی دین داری حکومت آقایان، تنها بدبینی و فساد روزافزون جامعه ست
یه عده هم کور و کرند! نمی بینند وضع جامعه رو. و هی داد و هوار می کنند که مرگ بر فلانی و زنده باد فلانی! شعارهای پوچ غوغاپسند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
به واقع كه كساني كه در اين مملكت ادعاي روشنفكري مي كنند خراني اند كه بار گناه ديگران را بر پشت خود با افتخار حمل مي كنند

آخر آدم نادان
يكي نيست ازين خانم بپرسد كه اگر حكومت ديني بد است
چرا پدر تو براي نزديك به 40 سال بر مسندهاي آن تكيه زده است
و چرا كساني مانند تو ازين مسندها تا جايي كه خواسته اند استفاده كرده اند

به نظر من همين حرف ايشان براي محاكمه كردن خود و پدر و خانواده اش كافيست !!!

زيرا خود به چيزي شهادت داده است كه بر عليه خودش است !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
598تایید کن باشه ، این درسته که روشنفکری یعنی خریت ، ببین داداش اگر حکومت دینی بده یک کلام جواب بده ، حالا که تا حلقوم از حکومت دینی خوردی میگی ؟بدتر از بد این که هنوز هم باباجانش سر پستش باقیه ، در ضمن دوست عزیز کجا حرف میلیون ایرانی رو بیان کرد هفتاد در صد توی اخرین انتخابات شرکت کردن والا هفتاد درصد از سی درصد خیلی بیشتره تازه به قولا دلیل نیست هرکس شرکت نکرده انقلاب قبول نداشته شاید مشکل داشته نتونسته رای بده مثلا خدا به دور تو کما باشه چه میدونم بستری بینماستان هرچیزی که باشه حالا
تایید کنی ا روشنفکری یعنی خریت ، امان از عبرت نگیری بعضی
مریم سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۶
۳
به فرمایش امیرمومنان: الحق مُر
حرف حق تلخ است.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
لعنت بر هوچی گر و هوچی گری
مقدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۶
۶
فائزه با اشرف پهلوی چه فرقی داره یکین تو غلط میکنی که این حرفها رو میزنی تو برو با بهایت هم کلام شو برو تو فتنه شرکت کناین قوه قضاینه چقدر بد عمل میکنه که این زن جز سران فتنه هست راست راست میگردد شما عکسهایش رو ندارید ضد نظام شعار میداد دخترا ی مردم رو تحریک میکرد تو خیابانها بیان لابد باز میگید مدارک برای دستگیریش ندارید
پاسخ
خدایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر تندروی کم عقل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
تندروی کم عقل خودتی و هم کیشت مواظب باشه دهنت کار دستت نده کوچولو
خدایار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
برو کنار بذار باد بیاد حزب بادی!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
یعنی ازادی بیان اخرش همین بی ادبی ها بود ، تندروی کم عقل لایق خودشان است.
مرضيه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۷
۲
حرف درستي زده است دين كاركردخودش رادارد وعامل بازدارنده ازفسادوبدي است.قابل توجه كسي كه قيام امام حسين رابراي ايجادحكومت ديني ميداندخيراقا امام حسين برعليه حكومت ديني قيام كردچون يزيدبه ايم دين دردين انحراف ايجادكرده بودوبه مردم به اسم دين ستم ميكرد.گذشته ازاين نمي توان منكرشدكه قبل ازحكومت ديني درايران مردم شعائرديني رابهتررعايت ميكردندومومن تروپاك دست تروپاكتربودند.اناني كه دين رافروختندبه قدرت سياسي واقتصادي باعث ازبين رفتن اعتقادمردم شدند.كه همه اينها نتيجه حكومت ديني است.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
شما باید روند زمانی را ببینی که اگر حکومت شاه ادامه پیدا می کرد الآن بی دینی بسیار بیشتر بود لطفا بروید روند دین زدایی در آن زمان را به صورت علمی مطالعه کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
چرا بعضي از خران
يزيد شرابخوار و قمارباز و سگ و ميمون باز را حكومت ديني مي دانند ؟!!!

هههههههههههههه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
جناب مرضيه

به فرضي كه اين چنين باشد و اين خانم راست گفته باشد

خب اين كه تفي سربالا بر عليه پدر و خاندان و خودش است !!!

فعلا" تا همي جاي كار . قوه قضائيه مي تواند ايشان را به سبب شهادت بر گناهانشان محاكمه كند

البته نظر چنين كسي بر عليه اسلام . بايد اثبات شود كه با تاييد يا تكذيب چنين كذابي . ديگر قابل اثبات نيست !!!

زيرا گفته كساني كه براي 40 سال و هم اكنون بر كشوري حاكم بوده اند و همه مشكلات اين كشور بر عهده حكومت داري شان است و تازه انگار كه مردم نوزاد بوده اند و چيز نمي دانند مي آيد و اين مشكلات را بر عهده دين مي گذارد از آن چيزهايي است كه جز احمقاني مانند شما . كس ديگري بر آن صحه نمي گذارد !!!

ههههههههههههههههه
ناشناس
Sweden
۲۱:۴۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
خوب اگر قرار نیست حکومت بر اساس دین باشد یزید چه عیبی داشت به عنوان حاکم سکولار بر مسلمانان حکومت کند؟ حکومت باید دینی باشد و ظواهر اسلام را پیاده کند تا اسمس حکومت اسلامی و تمدن اسلامی باشد.
در مورد آن کثافتهایی هم که آن ها را پاک دست تر و مومن تر خواندی اگر وقت کردی کتابهایی مانند خاطرات اسدالله علم یا دخترم فرح را بخوان تا بفهمی پاکی یعنی چه.
منتهی چون شما می دانید نسل جدید آن دوره سیاه مطلق را ندیده اند خیلی راحت همه جیز را انکار می کنید. مرگ بر شما دشمنان خدا.
آنچه هم اعتقاد مردم را نابود می کند حکومت تزویر است که به اسم دین حکومت می کند نظیر همین خانم و پدرش. نه حکومت اسلامی.
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱
۲
اشکال کار ما ایرانیان مطالعه اندک است , بنده از خانم فائزه طرفداری نمیکنم ولی اینرا میدانم که حکومت دینی و ولایت فقیه در بین علمای دین موافقان و مخالفان قدرتمندی دارد و هر کدام استدلهای خودشان را براساس شریعت و عقل بیان کرده اند که مفصل تر و کاملتر از آنچه این خانم گفته در کتابها یافت میشود و مربوط به این دوره ما هم نیست.برای نمونه میتوان به نظرات و مباحث علما و سیاسیون دوران مشروطه رجوع شود.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۱:۴۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
مخالفان قدرتمند یعنی همانها که حمایت آمریکا و سایر شیاطین دنیا را پشت سر خود دارند؟
انکار حکومت دینی یعنی انمار صریح قرآن و انکار صریح اسلام. یعنی نفی ولایت اولی الامر. هیچ استدلالی هم این افراد ندارد. جز اینکه در اصل کافرند.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱
۲
خل شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
اینقدر متنفرم از کسانیکه کوچکترین مسله ای که میشه سریع پای امریکا و اسرائیل و.. را پیش میکشند اینها هما ن کسانی هستند که به اسم اسلام بنوعی دارند از این حکومت تزریق میشوند به والله این ادمها اگر در هر جایی که کار میکنند کوچکترین بهره وری و کارایی ندارند و همش دنبال این هستند که امورات خود را با زبانشان ونه با بازویشان به پیش ببرند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
حکومت در ایران چه (مثلا)دینی چه غیر دینی هر دو همین وضع موجود ادامه می دهند بدتر می کنند بهتر نمی شود.
شما تاریخ ایران را بخوانید همیشه این کشو مردمش فلک زده و شکاف طبقاتی داشته است .
حالا بگذریم از توهمات یکسری نژاد پرست که دوران شاهان قبل از اسلام را دوران شکوفایی ایران می دانستند اون دوران هم بدتر از الان بود نمونه اش اجازه ندادن شاه مثلا عادل!!برای اینکه فرزند ی کارگر تحصیل کند .فقط عرضه اشون این بود از ملت مالیات سنگین بگیرند لشگر کشی کنند به ملت های ضعیف همسایه
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۳
۲
آره دزدی دادشت و خاندان شما هم بیشتر شده در زیر پوشش دین ... کجاش بده
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
بار خوبه این نظرش رو گفته ریا کاری نکرده. بعضی در ظاهر حکومت دینی رو قبول دارم ولی تو باطن. ن. این گفته قبول ندارم.یک عمر از پول ملت و فقرا خوردن تو دانشگاه ازاد و....... اونم ب اسم اسلام که آخر بیاد این حرف رو بزنه.
پاسخ
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اگر بگزارید دین حاکم شود فقری نخواهد بود شما نمی گذارید دین حاکم شود اگر خدا حاکم شود چگونه شماها ثروتمند میشوید ای کاش دین حاکم شود مردم لذت میبردند این همه فقر وفساد از بی دینی است برادران وخواهران ارجمند
پاسخ
محسن
-
۱۶:۴۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۱
۲
سلام. دوست عزیزمان گفته:
"حکومت دینی و ولایت فقیه در بین علمای دین موافقان و مخالفان قدرتمندی دارد و هر کدام استدلهای خودشان را براساس شریعت و عقل بیان کرده اند."

ولی در مشروطه نمانید و از مشروطه بیایید جلوتر تا به امام خمینی برسید و استدلالات ایشان را هم در وجوب حکومت دینی بخوانید.

دوم اینکه دلیل بی دینی برخی از مردم حکومت دینی نیست بلکه رویگردانی برخی از دین میتواند دلایل متعددی داشته باشد همچون سایر مقولات در علوم انسانی .... نباید تک علتی نگاه کرد به مسائل و در علوم انسانی و بحث های نظری یک پدیده و مسئله میتواند دلایل متعدد داشته باشد.
مثلا میتواند علت دین گریزی برخی از افراد تاثیرات شبکه های متععد ماهواره ای و راحت طلبی و لذت جویی خود افراد باشد .دلایل دیگر هم میتواند باشد.
من با این دلیل خانم هاشمی که اورده مخالفم.(حکومت دینی به تنها باعث بی دینی مردم نمیشود بلکه حد اکثرش این است که میتواند به عنوان عاملی در کنار سایر عواملی که عرض کردم قرار بگیرد.
پاسخ
نعمت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
بايد هرچه زودتر اعدامش كنن
پاسخ
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
تو و خانواده ات به اسم دینداری و حمایت از دین هست که برای خودتون سلطنت پهلوی دوم را راه انداختید.
الان دین بد شده!!؟؟
نکنه بهایی بودن خوبه!!؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها