کد خبر: ۳۸۶۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
عضو هیئت رئیسه مجلس از اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان خبر داد.
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: قرار است در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) طرح سؤال از رئیس جمهور اعلام وصول شود.

وی افزود: در حال حاضر گزارش کمیسیون‌های تخصصی پارلمان در زمینه طرح به هیئت رئیسه واصل شده و نمایندگان امضا کننده طرح سؤال از رئیس جمهور از پاسخ‌های نمایندگان دولت به سوالات مطروحه قانع نشدند، از این رو بر اعلام وصول آن اصرار دارند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان پس از اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور، ریاست جمهوری حداکثر یک ماه فرصت دارد در صحن علنی حضور یافته و به سؤالات پاسخ دهد.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در خاتمه در خصوص عدم وجود میزان درآمد حاصل از اجرای قانون یارانه‌ها در فاز دوم در لایحه بودجه سال 1391 کل کشور، گفت: در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس که عبداللهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گزارشی از آمارها و ارقام و شاخص‌های لایحه بودجه 91 ارائه داد، اعلام کرد که بخشی از مسائل مربوط به قانون یارانه‌ها در لایحه بودجه 91 ذکر نشده است و باید در قانون این موضوع مطرح می‌شد اما این مسئله قابل بررسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها