کد خبر: ۳۸۵۴۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۲۹ تير ۱۳۹۵
به نقل از کانال تلگرامی 598
دکتر حسین صفدری/ خبر صرافی فلان آقا یا خانم، حقوق نجومی فلان اداره و وزارتخانه، خبر رانت و فشار برای به کرسی ریاست نشاندن فلان شخص، خبر پاداشهای غیرقابل تصور و بسیاری از این دست ، اینها اخباری هستند که اخیرا هر روز در فضای خبری ایران منعکس میشود و در کنار شنیدن این اخبار ، مردم شاهد حقوقهای پایین و بسیاری از مشکلات خود و در عین حال ادامه رویه بعضی متخلفان هستند.

این اخبار و عدم برخورد با متخلفان و یا عدم درک ملموس مردم از برخوردها، دقیقا حکم همان واکسیناسیون را در علم پزشکی دارد و آستانه تحمل را بالا میبرد و میتوان گفت به تدریج جامعه به سمتی خواهد رفت که دیگر از تخلف فلان مدیر و پاداش چند صد میلیونی و حقوق دهها میلیونی فلان آقازاده تعجب نمیکند و آستانه تحملش بالا رفته و تا حدی "بیخیال" میشود و گویی در زمینه ذهنی خود این اختلاف دریافتی را پذیرفته و بعضیها را فراقانونی میداند.

همانگونه که امروز در پی کثرت گزارشات تخلف و ادامه آن رویه، برای خیلی از مردم حقوق 20 میلیونی یک مدیر تعجب آور نیست و حتی ممکن است در ذهن خود وی را بخاطر نگرفتن حقوق 50 میلیونی و پاداشهای کلان تشویق کنند!!

باید توجه داشت که شاید عده ای هدفشان همین واکسیناسیون باشد تا با خیال راحت تر بر سر سفره انقلاب سهم خود را برداشت کنند و از سویی مردم را دلسرد کنند. هدف از این نوشته این نیست که تخلفات رسانه ای نشود، بلکه مقصود آن است که هر چه زودتر و شدیدتر با متخلفان برخورد شود و واقعا "عقد اخوت"ها کنار گذاشته شود نه اینکه مردم دائما نظاره گر باشند که فلان متخلف پشت میز هیات دولت و یا فلان اداره است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها