کد خبر: ۳۸۵۲۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۸ تير ۱۳۹۵
خبرهايي از خداحافظي مدير كل آموزش و پرورش شهر تهران به گوش مي‌رسد؛ البته مدت‌هاست كه زمزمه تغييرات در آموزش و پرورش وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مدت‌هاست كه موضوع تغييرات در آموزش و پرورش به گوش مي‌رسد اما اين روزها خداحافظي مدير كل آموزش و پرورش شهر تهران از اين سمت، قوت بيشتري گرفته است.

اسفنديار چهاربند مديركل كنوني آموزش و پرورش پايتخت مشمول قانون عدم به‌كارگيري بازنشستگان در مشاغل دولتي است چرا كه وي بازنشسته منفك از خدمت بود كه در دولت يازدهم به دعوت علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش به اداره كل شهر تهران آمد.

اكنون كه سخن از جابجايي‌ مديركل آموزش و پرورش شهر تهران مطرح است نبايد فراموش كرد كه اداره و كنترل آموزش و پرورش پايتخت با اين بزرگي، گستردگي و حواشي كه هميشه همراه دارد بدون شك كاري بس سخت و مشكل است و فرد جديد بايد قدرتمند و توانمند در اين حوزه باشد.

اما خبرهايي به گوش مي‌رسد كه «عليرضا كمرئي» مدير كل كنوني اداره آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران جايگزين «اسفنديار چهاربند» در آموزش و پرورش شهر تهران خواهد شد؛ البته «طالب‌زاده» نيز كه مديريت آموزش و پرورش منطقه 2 تهران را در كارنامه خود دارد، گزينه ديگر اين پست محسوب مي‌شود.

شنيده مي‌شود جايگزين عليرضا كمرئي در آموزش و پرورش شهرستان‌هاي تهران، «حسين سنجري» معاون برنامه ريزي آموزش و پرورش شهرستان‌هاي تهران خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها