کد خبر: ۳۸۵۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم داماش گيلان و سايپا از سري رقابتهاي ليگ برتر در حالي ‌٩٠/١١/٥ برگزاري شد که از سوي ابراهيم صادقي-کاپيتان تيم سايپا تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس وي به توبيخ کتبي و درج در پرونده محکوم شد.

* محروميت بازيکن تيم فجر شهيد سپاسي

ديدار دو تيم فجر شهيد سپاسي و مس کرمان در حالي ‌٩٠/١١/٥ برگزار شد که از سوي عليرضا جليلي-بازيکن تيم فجر شهيد سپاسي تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس اين بازيکن به مدت ‌٣ جلسه از همراهي تيم خود و حضور در مسابقات رسمي و پرداخت ‌١٠ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

 

 *جریمه مس سرچشمه

تیم مس سرچشمه در بازی روز پنجم بهمن  مقابل راه آهن شهر ری دارای 7 بازیکن اخطاری شد که بر اساس بندهای آیین نامه انضباطی این تیم  به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم  شد.

*جریمه نقدی دو تیم تبریزی

بر اساس گزارش ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار تیم های شهرداری و تراکتورسازی تبریز  در تاریخ 5 بهمن ماه، دو تیم به دلیل تاخیر  پنج دقیقه ای در ورود به زمین در نیمه اول هر کدام 15 میلیون ریال جریمه شدند.

 *جریمه دو باشگاه پیروزی و شاهین بوشهر

دیدار پیروزی و مس سرچشمه که در حالی  30 دی ماه در تهران برگزار شدکه تماشاگران  تیم پیروزی مرتکب تخلفاتی شدند. برهمین اساس کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به این اتفاقات و با توجه به تکرار تخلفات تماشاگران، باشگاه پیروزی را به پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین در دیدار تیم های شاهین بوشهر و فولادخوزستان، تماشاگران این تیم تخلفاتی را مرتکب شدند باتوجه به  متعهد شدن باشگاه بوشهر کمیته انضباطی تمامی اقدامات تماشاگران این تیم را زیر نظر داشته و در صورت تکرار تخلف، برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر برای باشگاه شاهین در دستور کار قرارخواهد گرفت.

*جریمه نقدی رحمتی و میداوودی

در دیدار فجر شهید سپاسی و استقلال در تاریخ 29 دی ماه در شیراز، از سوی کیانوش رحمتی  و میداوودی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی کیانوش رحمتی را به دلیل ارتکاب به عمل غیرورزشی به توبیخ و درج در پرونده محکوم می کند و میلاد میداوودی را هم به دلیل ارتکاب به عمل غیرورزشی به توبیخ و درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها