کد خبر: ۳۸۴۹۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۶ تير ۱۳۹۵
یک کارگر بیمارستانی حین حمل بمب در خودروی خود در شرق نوادا کشته شد.
به گزارش پایگاه 598، یک کارگر  بیمارستانی حین حمل بمب در خودروی خود در شرق نوادا کشته شد. اما بمب دوم که در یک خانه در همان نزدیکی منفجر شد، تلفات جدی در بر نداشت.
 
 مرکز آمار تیراندازی ها در آمریکا، در نتیجه 51 مورد تیراندازی در سراسر آمریکا در روز پنج شنبه، 17 نفر کشته و 37 نفر دیگر مجروح شدند. این تیراندازی ها در 21 ایالت از پنجاه ایالت آمریکا گزارش شده است.
========================================================
نماینده ارشد دموکرات نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: داعش از طریق اینترنت از تروریست ها می خواهد از قوانین سهل و راحت اسلحه در آمریکا حداکثر استفاده را کرده و به راحتی سلاح جنگی خریداری کنند.
 
========================================================
 رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: داعش اخیرا بیشتر اعضایش را تشویق می کند تا در همان کشوری که هستند حملات تروریستی انجام دهند و در داخل کشورشان اسلحه به دست بگیرند.
 
========================================================
        ژنرال جوزف ووتل رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا در عراق اعلام کرد ارتش آمریکا به منظور برخورد بهتر با چالش القاعده در منطقه شبه جزیره عربستان و پس از حملات موفقیت آمیز متحدان واشنگتن در منطقه خلیج فارس، موضوع افزایش حضور خود را در یمن دست بررسی دارد. 
 
 ژنرال جوزف ووتل که مسئولیت نظارت بر عملکرد نیروهای آمریکایی را در منطقه خاورمیانه بر عهده دارد، با بیان این مطلب اعلام کرد بدین منظور مکان های مختلفی برای استقرار نیروهای  آمریکایی مناسب خواهد بود ، ولی از افشای جزییات بیشتر درباره مکان های احتمالی یا اشاره به یک مکان خاص برای استقرار قریب الوقوع نیروهای آمریکایی خودداری کرد. 
 =======================================================
      مقامات وزارت امور خارجه آمریکا به کنگره این کشور اعلام کردند لایحه ای که به خانواده های قربانیان حادثه یازدهم سپتامبر اجازه می دهد عربستان سعودی را تحت پیگرد قانونی قرار دهند، مورد مخالفت شماری از متحدان مهم آمریکا قرار گرفته است.
 
مقامات وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کردند این موضوع، یک خطر امنیت ملی تلقی می شود.
 
 این در حالی است که بسیاری از اعضای  کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، حمایت قوی خود را از این لایحه اعلام کردند. این لایحه پیشتر در ماه مه به اتفاق آراء مورد تصویب سنا قرار گرفت، هر چند باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تهدید به وتوی آن کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها